مسئول دوچرخه سواری هیات استان تهران گفت: تمرینات رکابزنان کوهستان به منظور حضوری درخشان در مسابقات آسیایی 2015 آغاز شد.

تمرینات رکابزنان به منظور حضور در مسابقات آسیایی 2015 آغاز شدامید سراجی، در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه ها گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، افزود: اردوی تیم ملی دوچرخه سواری رشته کوهستان در استادیوم آزادی برگزار خواهد شد تا رکابزنان آمادگی لازم به منظور حضور در مسابقات قهرمانی آسیا را کسب کنند.
 
وی تصریح کرد: این مسابقه در مالزی برگزار می‌شود و مرداد ماه 4 گروه آقایان و بانوان بزرگسال و جوانان آقا و خانم را اعزام خواهیم کرد.
 
سراجی در ادامه بیان داشت: 15 تا 20 نفر برای حضور در اردو دعوت شدند و عملیات تیم به عهده هنری است.
 
مسئول هیات استان تهران در ادامه خاطر نشان کرد: هم اکنون اولویت کار در کوهستان است و با توجه به برنامه‌ریزی‌هایی که با حامی مالی تیم به صورت بلند مدت و کوتاه مدت در نظر گرفته‌ایم تلاش برای ورود به المپیک و حضوری خوب است و از حالا در بازی‌های آسیایی تمرینات را باید به صورت متمرکز آغاز می‌کنیم.
 
وی اظهار داشت: همچنین برای تیم ملی کوهستان برنامه سفر به اروپا را در نظر گرفته‌ایم و قرار است این تیم در خرداد ماه اعزام شوند، اما تاریخ دقیق آن هنوز اعلام نشده است و وزیر نظر فدراسیون جهانی UCI چند برنامه تمرینی هم برای رکابزنان در این رابطه برگزار خواهد شد.
 
سراجی در ادامه تاکید کرد: البته ما دست سرمربی هرکی هندی را به منظور ورود به مسابقات آسیایی باز گذاشتیم تا تکنیک‌های لازم را به رکابزنان آموزش و داده و آنها را برای ورود به مسابقات قهرمانی جهان و مسابقات آسیایی و کسب نتایج درخشان‌تر ببینیم.
 
وی در پایان تصریح کرد: اردوی تیم ملی کوهستان از 12 خرداد آغاز و تا نوزدهم ادامه دارد و اسامی رکابزنان شام پروین مردانی، نیما پاشایی، محمد پور شریف، بایک علیزاده، فرزاد خدایاری، فراز شکری و سجاد طاهری و محسن رمضانی و امین الله ناروئی هستند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار