رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور به تشریح آخرین وضعیت راه‌های مواصلاتی کشور پرداخت.

سرهنگ نادر رحمانی رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور در گفت‌و‌گو با خبرنگار شهری   گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به آخرین وضعیت راه‌های مواصلاتی کشور، اظهار کرد: طبق‌ آخرین گزارشات دریافتی از مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور، در محور چالوس-كرج از دزبن تا پل زنگوله ،محور هراز محدوده هاي منظريه،تونل تكاور و جاجرود ،محور بابلسر-فريدون كنار محدوده خزر شهر و باند جنوبي آزادراه كرج-قزوين از امام زاده طاهر تا پل فرديس  و باند جنوبي آزادراه تهران-كرج از پل فرديس تا پل كلاك  ترافیک نیمه سنگین و در سایر جاده‌ها ومعابر کشور وضعیت ترافیکی عادی و روان گزارش شده است.

 وی بیان کرد: بر همین اساس در استان كرمانشاه در اكثر محورها  گرد و غبار با كاهش ديد و در سایر راه‌ها و محور‌های مواصلاتی کشور وضعیت جوی آرام گزارش شده است. 

سرهنگ رحمانی در پایان عنوان کرد: تردد کلیه کامیون ها، اتوبوس ها و ترلی‌ها، کماکان در محور هراز تا اطلاع ثانوی ممنوع است.



 ترافیک نیمه سنگین در محور هراز و بارش باران در محورهای 2 استان "ساعت 21:45"

سرهنگ نادر رحمانی رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور در گفت‌و‌گو با خبرنگار شهری   گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به آخرین وضعیت راه‌های مواصلاتی کشور، اظهار کرد: طبق‌آخرین گزارشات دریافتی از مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور، در محور كرج - چالوس از تونل کندوان تا کرج ، مازندران محور هراز از منظريه تا پلور ترافیک نیمه سنگین و در سایر جاده‌ها ومعابر کشور وضعیت ترافیکی عادی و روان گزارش شده است.

 وی بیان کرد: بر همین اساس در استان چهارمحال و بختیاری در اکثر محور ها ، اصفهان  محورهای کاشان - قم و خوانسار - گلپایگان بارش باران و در سایر راه‌ها و محور‌های مواصلاتی کشور وضعیت جوی آرام گزارش شده است. 

سرهنگ رحمانی در پایان عنوان کرد: تردد کلیه کامیون ها، اتوبوس ها و ترلی‌ها، کماکان در محور هراز تا اطلاع ثانوی ممنوع است.


بارش باران در فيروزكوه و ترافيك نيمه سنگين در راههاي كشور/ "بروزرسانی ساعت19:30"

سرهنگ نادر رحمانی رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور در گفت‌و‌گو با خبرنگار شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به آخرین وضعیت راه‌های مواصلاتی کشور، اظهار کرد: طبق‌آخرین گزارشات دریافتی از مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور، در محور كرج - چاتلوس از ميدان امير كبير  تا كيلومتر 5 ، استان كهكيلويه و بوير احمد محور ياسوج - اصفهان  ، گيلان محور آستارا - اردبيل ، مازندران محور هراز محدوده منظريه ترافیک نیمه سنگین و در سایر جاده‌ها ومعابر کشور وضعیت ترافیکی عادی و روان گزارش شده است.

 وی بیان کرد: بر همین اساس در محور فیروزکوه محدوده سواد كوه بارش پراکنده باران و در سایر راه‌ها و محور‌های مواصلاتی کشور وضعیت جوی آرام گزارش شده است. 

سرهنگ رحمانی در پایان عنوان کرد: تردد کلیه کامیون ها، اتوبوس ها و ترلی‌ها، کماکان در محور هراز تا اطلاع ثانوی ممنوع است.


ترافیک نیمه سنگین در اکثر جاده های کشور/ "بروزرسانی ساعت 16:20"
سرهنگ نادر رحمانی رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور در گفت‌و‌گو با خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران ، با اشاره به آخرین وضعیت راه‌های مواصلاتی کشور، اظهار کرد: طبق‌آخرین گزارشات دریافتی از مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور، در آزاد‌راه تهران - کرج در باند شمالی از پل خاتم تا پل فردیس و باند شمالی آزادراه کرج – قزوین از پل فردیس تا پل استاندارد ترافیک نیمه سنگین و در سایر جاده‌ها ومعابر کشور وضعیت ترافیکی عادی و روان گزارش شده است.
 
وی بیان کرد: بر همین اساس در در استان مازندران محور فیروزکوه محدوده گدوک بارش پراکنده باران و در سایر راه‌ها و محور‌های مواصلاتی کشور وضعیت جوی آرام گزارش شده است. 

سرهنگ رحمانی در پایان عنوان کرد: تردد کلیه کامیون ها، اتوبوس ها و ترلی‌ها، کماکان در محور هراز تا اطلاع ثانوی ممنوع است.


ترافیک نیمه سنگین در اکثر جاده های کشور "ساعت 14:45"

سرهنگ "نادر رحمانی" رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور در گفت‌و‌گو با خبرنگار شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به آخرین وضعیت راه‌های مواصلاتی کشور، اظهار کرد: طبق‌آخرین گزارشات دریافتی از مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور، در  آزاد‌راه تهران - قم، محور کرج – چالوس از میدان امیرکبیر تا تونل شماره 5، استان کهگیلویه و بویراحمد ، محور یاسوج – بابا میدان، استان گیلان محور ماسوله – فومن، و باند شمالی آزادراه تهران - کرج از پل کلاک تا پل فردیس و باند شمالی ازادراه کرج – قزوین از پل فردیس تا ورودی استاندارد ترافیک نیمه سنگین و  در سایر جاده‌ها ومعابر کشور وضعیت ترافیکی عادی و روان گزارش شده است. 
 
وی بیان کرد: بر همین اساس در استان های کرمانشاه در اکثر محورها گردو غبار و کاهش دید گزارش شده و  در سایر راه‌ها و محور‌های مواصلاتی کشور وضعیت جوی آرام گزارش شده است. 
 
سرهنگ رحمانی در پایان عنوان کرد: تردد کلیه کامیون ها، اتوبوس ها و ترلی‌ها، کماکان در محور هراز تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

ترافیک نیمه سنگین در محور کرج – چالوس/ گردو غبار و کاهش دید در اکثر راه‌های غرب کشور

ترافیک نیمه سنگین در محور کرج – چالوس/ گردو غبار و کاهش دید در اکثر راه‌های غرب کشور"ساعت 11:20"

سرهنگ نادر رحمانی رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور در گفت‌و‌گو با خبرنگار شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به آخرین وضعیت راه‌های مواصلاتی کشور، اظهار کرد: طبق‌آخرین گزارشات دریافتی از مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور، در  محور کرج – چالوس از میدان امیرکبیر تا تونل شماره 5 ترافیک نیمه سنگین‌ و در سایر جاده‌ها و معابر کشور وضعیت ترافیکی عادی و روان گزارش شده است. 
 
وی بیان کرد: بر همین اساس در استان‌های کرمانشاه،‌ سیستان و بلوچستان محورهای زابل – زاهدان و زابل – نهوندان گرد و غبار و کاهش دید و در سایر راه‌ها و محور‌های مواصلاتی کشور وضعیت جوی آرام گزارش شده است. 
 
سرهنگ رحمانی در پایان عنوان کرد: تردد کلیه کامیون ها، اتوبوس ها و تریلی‌ها، کماکان در محور هراز تا اطلاع ثانوی ممنوع است. 

گرد و غبار و کاهش دید در غرب کشور/ ترافیک نیمه سنگین در آزاد تهران- قم "ساعت 09:28"

سرهنگ "نادر رحمانی" رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور در گفت‌و‌گو با خبرنگار شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت راه‌های مواصلاتی کشور، اظهار کرد: طبق‌آخرین گزارشات دریافتی در محور کرج-چالوس از میدان  امیر کبیر تا  کیلومتر پنج تا آزاد تهران- قم ترافیک نیمه سنگین گزارش شده و سایرجاده‌ها و معابر کشور وضعیت ترافیکی عادی و روان گزارش شده است. 

وی بیان کرد: بر همین اساس در استان کرمانشاه، گرد و غبار و کاهش دید گزارش شده است و در سایر راه‌ها و محور‌های مواصلاتی کشور وضعیت جوی آرام گزارش شده است. 

رحمانی در پایان عنوان کرد: تردد کلیه اتوبوس‌ها، تریلرها، کامیون و کامیونت‌ها در تا اطلاع ثانوی در محور هراز ممنوع است. 

گرد و غبار و کاهش دید در غرب کشور/ ترافیک نیمه سنگین در آزاد تهران- قم

انتهای پیام/
برچسب ها: ترافیک ، سنگین ، آزاد راه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۵ ۱۴ خرداد ۱۳۹۴
هوا...خیلی بد...نفس کشیدن سخته... ای کاش مسئولین برای ریزگردها چاره ای می اندیشیدند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
آخرین اخبار