سرمربی تیم ملی نونهالان فوتبال بانوان گفت: کنفدراسیون فوتبال آسیا در خصوص بازی‌های نپال تصمیمی اتخاذ نکرده است و منتظر تصمیم AFC هستیم.

جهانچی: منتظر تصمیم AFC در خصوص بازی با نپال هستیممعصومه جهانچی سرمربی تیم نونهالان فوتبال بانوان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: ملی‌پوشان در استراحت و مشغول امتحانات درسی هستند بعد از پایان امتحانات استرالیایی می‌کنیم و نفرات برتر را به اردوی تیم ملی دعوت می‌کنیم.

وی ادامه داد: برنامه‌های تیم ملی را به کمیته بانوان ارسال کرده‌ایم بدنبال برپایی اردوی داخلی در استان گیلان و سایر شهرستان‌ها مستقیم البته اعزام به تورنمت‌های مختلف نیز در برنامه داریم.

جهانچی ادامه داد: در مسابقات مرکز جنوب آسیا نپال تیم نونهالان کشورمان در رده‌بندی باید به مصاف تیم هند می‌رفت و در فینال تیم‌های نپال و بنگلادش با یکدیگر رو به رو می‌شدند که به دلیل زلزله نپال نیمه تمام مانده است منتظر تصمیم AFC در خصوص برگزاری بازی‌های هستیم.

سرمربی تیم ملی نونهالان ادامه داد: به احتمال فراوان تیم ملی نونهالان کشورمان در هند بازی رده‌بندی را برگزار می‌کند اما تا کنون این موضوع از سوی مسئولین AFC اعلام نشده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار