رضایی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران:

سیاسیون امروز پیام امام خمینی (ره) را کاملا درک نکرده‌اند

نماینده خمین در مجلس با بیان اینکه پیام معمار انقلاب را متاسفانه امروز سیاسیون ما به صورت کامل درک نکرده‌اند، گفت: رسانه‌ها به شرط کنار گذاشتن نگاه خطی خود می‌توانند چنین رسالتی را ایفا کنند.

«محمدابراهیم رضایی» نماینده خمین در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه فلسفه نهضت امام خمینی (ره) و طبیعت انسان‌ها حول محور فرهنگ، منش و اخلاق اسلامی است، اظهار کرد: همه سیاسیون باید در این حاکمیت الهی رفتارشان رنگ و بوی خدایی داشته باشد.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور تصریح کرد: آنچه که بنیانگذار انقلاب اسلامی برای آن زحمت کشید و پیام‌رسانی کرد متاسفانه سیاسیون ما امروز به صورت کامل این پیام را درک نکرده‌اند و راستی مورد نظر امام خمینی (ره) را ندارند.

وی در ادامه افزود: اکنون این یک خلاء و گرفتاری است که کشور ما وجود دارد اما معمار انقلاب حقیقتا تلاش کرد فرهنگ حکومت لایه مستضعف جامعه را به شرط رنگ و بوی خدایی و اسلامی جایگزین فرهنگ شاهنشاهی کند.

رضایی تصریح کرد: بخشی از آن اهداف امام خمینی (ره) محقق شد اما در بخش سیاست و انتخابات روز به روز شاهد تلاش افرادی هستیم که معمولا منش آن‌ها با امام راحل فاصله دارد و برای رسیدن به اهداف خود از هر وسیله‌ای استفاده می‌کنند.

نماینده خمین بیان داشت: فرهنگ دروغ و نیرنگ معمولا در فرآیند انتخابات مشاهده می‌شود که با پیام امام راحل و سیره ایشان کاملا مغایرت دارد و باید پیام‌ها و محورهایی که امام خمینی (ره) بر آن تاکید داشتند را برای اصلاح جامعه معرفی کرد.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون شوراها و امور داخلی تاکید کرد: مردم باید با هوشیاری مراقب باشند که افراد منفعت‌طلب با چهره‌های خودی وارد عرصه انتخابات نشوند و رسانه‌ها نیز با کنار گذاشتن نگاه خطی خود می‌توانند با هشدار فضایی را ایجاد کنند که انسان‌های غیرمنطبق با آرمان‌های امام وارد عرصه انتخابات نشوند.

رضایی خاطرنشان کرد: رسانه‌ها به شرط کنار گذاشتن نگاه خطی خود می‌توانند چنین رسالتی را ایفا کرده و جامعه را به سوی ثبات و مسیر درست هدایت کنند و این تنها شرط شکل‌گیری بیداری در جامعه است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار