معاون وزیر خارجه آمریکا اعلام کرد از زمان آغاز عملیات ائتلاف موسوم به ضد داعش، بیش از ده هزار تروریست داعشی کشته شده‌اند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری رویترز،‌"آنتونی بلینکن "معاون وزیر امور خارجه آمریکا امروز چهارشنبه اعلام کرد: از زمان آغاز عملیات ائتلاف بین المللی بر ضد داعش از 9 ماه پیش تاکنون در عراق و سوریه بیش از ده هزار جنگجوی داعشی کشته شده اند. 

 بلینکن ،که امروز پس از پایان نشست ائتلاف بین المللی ضد داعش در پاریس، با خبرنگاران سخت می گفت، اعلام کرد: البته در طول عملیات ائتلاف بین المللی ضد داعش پیشرفت های زیادی به دست آمده است ولی این گروه(داعش)  همچنان مقاومت می کند و موفق شده است ابتکار عمل را به دست بگیرد. 

بلینکن در مصاحبه با رادیو بین المللی فرانسه تاکید کرد: «‌ از زمان آغاز عملیات بر ضد داعش ما شاهد کشته شدن تعداد بسیار زیادی از عناصر این گروه تا بیش از ده هزار تن بوده ایم و این موضوع در نهایت تاثیر خود را بر جا خواهد گذارد.»‌

معاون وزیر خارجه آمریکا تصریح کرد: «در آغاز این عملیات بین المللی نیز ما خاطر نشان کرده بودیم که دستیابی به هدف نهایی زمانبر خواهد بود. ما یک طرح سه ساله را پیش بینی کرده ایم و هم اکنون تنها 9 ماه از اجرای آن سپری شده است.»‌



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار