سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش سوزی مرگبار در یک مغازه مکانیکی و کشته و مصدوم شدن دو تن خبر داد.

آتش سوزی مرگبار در مغازه مکانیکی/ دو کارگر در میان شعله های آتش جان باختندجلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در گفتگو خبرنگار حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، در خصوص جزییات این حریق اظهار داشت در ساعت 9:51 صبح امروز سازمان آتش‌نشانی شهر چهاردانگه ازستاد فرماندهی آتش نشانی تهران درخواست نیروی کمکی جهت اطفای حریق در یک مغازه مکانیکی کرد که بلافاصله سه ایستگاه آتشنشانی عازم محل حادثه شد.

وی ادامه داد: در مغازه‌ای مکانیکی به وسعت دوازده متر مربع یک دستگاه خودروی وانت پیکان بر روی چال توسط دو کارگر در حال سرویس و تعمیر بود که به یکباره خودرو طعمه حریق شد.

ملکی افزود: یکی از کارگران در داخل چال و یک کارگر دیگر در بالای چال در میان شعله های آتش گرفتار شده بودند که آتش‌نشانان بلافاصله وارد عملیات شدند  گروهی از آتش‌نشانان هر دو کارگر را از محل حریق خارج و تحویل عوامل اورژانس دادند که متأسفانه یکی از کارگران به علت شدت سوختگی جان خود را از دست داد و کارگر دیگر به مراکز درمانی منتقل شد.

به گفته این مقام مسئول در آتش‌نشانی، آتش‌نشانان پس از ایمن سازی و تخلیه دود عملیات را در ساعت 10:22 دقیقه به پایان بردند.

انتهای پیام/
برچسب ها: سازمان ، جزییات ، مربع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۵۳ ۲۶ تير ۱۳۹۶
خداقوت جناب ملکی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۴۲ ۲۶ تير ۱۳۹۶
به تمام آتش نشانان خسته نباشید میگم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۱ ۰۶ اسفند ۱۳۹۴
نام کارگری که جان خودرادرمکانیکی ازدست دادمرتضی است پسرخاله منه خالم داره از دوری پسرش دق میکنه
Iran (Islamic Republic of)
sama
۱۹:۵۱ ۱۳ خرداد ۱۳۹۴
واقعا ناراحت كنندست
آخرین اخبار