حجم ارائه خدمات فنی مرتبط با صنعت حفاری شرکت ملی حفاری ايران در 2 ماه نخست امسال در مقايسه با مدت مشابه پارسال 23 درصد افزايش داشته است.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران، مدير خدمات فني شرکت ملي حفاري ايران گفت: از ابتداي امسال تاکنون يک هزار و 665 مورد خدمات فني به دکل‌هاي حفاري و چاه‌هاي نفت و گاز در مناطق خشکي و دريايي کشور ارائه شد.

جهانگير شجاعي افزود: اين تعداد خدمات در دوره مشابه پارسال يک هزار و 277 مورد ثبت شده بود که با برنامه ريزي انجام شده اين رقم امسال 388 مورد افزايش يافت.

وي با بيان اين که ارائه خدمات جانبي ، بخشي از فعاليت‌هاي تخصصي است که شركت ملي حفاري ايران به موازات عمليات حفاري چاه‌هاي نفت و گاز در اختيار شرکت‌هاي متقاضي قرار مي دهد گفت: اين خدمات متنوع و داراي تخصص‌هاي خاص است و نقش اساسي در روند حفاري ، تکميل و تعمير چاه‌ها دارد. 

مدير خدمات فني شرکت ملي حفاري ايران عمليات لوله مغزي سيار ، سيمانکاري ، آزمايش چاه با ساق مته ، نصب آويزه ، لوله گذاري چاه ، تزريق پذيري و حفاري با هوا را از جمله اين خدمات برشمرد.

شرکت ملي حفاري ايران يکي از شرکت‌هاي بالادستي زير مجموعه شرکت ملي نفت ايران است که حوزه ستادي آن در اهواز تمرکز دارد و اجراي بخش وسيعي از عمليات حفاري و خدمات فني و تخصصي اين صنعت را در کشور برعهده دارد.

انتهای پیام/
برچسب ها: اقتصادی ، حفاری ، خدمات ، چاه ، نفت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار