ایلام؛

90 واحد دانشگاه آزاد مجری آموزش دوره های علوم پزشکی درکشور

رییس دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه : 40 درصد از بار آموزشی کشور در حوزه علوم پزشکی بر عهده واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور است گفت: 90 واحد دانشگاه آزاد نیز مجری آموزش دوره های علوم پزشکی در سراسر کشور می باشند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ایلام؛ حمید میرزاده با بیان این مطلب  افزود: پنج بیمارستان به مجموع 11 بیمارستان آموزشی دانشگاه آزاد در حوزه علوم پزشکی اضافه شده و تا پایان سال 1396 نیز تعداد تخت های فعال بیمارستانی این دانشگاه به سه هزار تخت افزایش خواهد یافت.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اینکه بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه تا سال 1396 باید 50 درصد تولیدناخالص ملی کشور از محل رشته های دانش بنیان باشد، افزود: مخاطب اصلی این پیام، دانشگاه ها هستند.

میرزاده خاطر نشان کرد: توسعه شرکت‌های دانش بنیان در واحدهای دانشگاه آزاد در سراسر کشور از مسوولیت های اصلی مسوولان و متولیان این دانشگاه است.

وی همچنین بر صرفه جویی و کاهش هزینه های دانشگاه با توجه به کاهش تعداد دانشجو تاکید کرد و ادامه داد: تا سال 1396 وابستگی دانشگاه به شهریه باید به 60 درصد کاهش یابد و مابقی از محل فعالیت های غیر شهریه ای تامین شود.

حمید میرزاده به منظور شرکت در نشست هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی ایلام  به این استان سفر کرد.
 
انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.