معاون امور فرهنگی و اجتماعی منطقه 6 از برگزاری جشن نیمه شعبان امروز، 12 خرداد در پارک‌ها و مساجد این منطقه خبر داد.

برگزاری جشن نیمه شعبان با حضور بازیگران سینما در بوستان‌های قلب پایتختحبیب الله غفوری معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 6 در گفت‌وگو با خبرنگار شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: به مناسبت فرا رسیدن ایام مبارک نیمه شعبان، ولادت با سعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) جشن بزرگ نیمه شعبان بعد از نماز مغرب و عشاء در پارک‌ها و مساجد این منطقه برگزار می‌شود. 

وی افزود: پارک ایرانشهر سه شنبه از ساعت 19 با حضور قاری برتر ک شوری و با پخش اذان زنده و  حضور بازیگران سینما و تلویزیون میزبانم منتظران امام زمان (عج) است.

غفوری در ادامه تاکید کرد: از دیگر برنامه‌های این جشن اجرای  گروه تواشیح و موسیقی سنتی و پاپ با حضور امیرعباس خلیلی و هامون اجتماعی از بخش‌های شاد این مراسم است، همچنین مسابقه فرهنگی نیز اجرا و از خانواده‌های شهدا تقدیر می‌شود. 

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه تصریح کرد:‌جشن نیمه شعبان همچنین در پارک گل ها نیز با برپایی مسابقه فرهنگی، طرح تکریم خانواده شهدا، سخنرانی سید هادی طباطبایی پیرامون شخصیت حضرت مهدی(عج)، نورافشانی، پذیرایی، اهدای جوایز به شرکت کنندگان در مسابقه اجرا می‌شود. 

وی در پایان عنوان کرد: جشن نیمه شعبان همچنین روبروی مسجد ولیعصر در خیابان خالد اسلامبولی، جنب پارک ساعی بعد از نماز مغرب و عشاء با مداحی، سخنرانی، پذیرایی و مدیحه سرایی برگزار خواهد شد. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.