ارائه مشاوره مذهبی در غرفه نسیم بهشت غرب تهران

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 5 از برپایی پردیس فتح الفتوح امام(ره) در پهنه غرب حرم مطهر و اجرای برنامه‌های فرهنگی از زائران خورشید خبر داد.

ویژه ارتحال///ارائه مشاوره مذهبی در غرفه نسیم بهشت غرب تهرانمسعود خسروی معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 5 در گفت‌وگو با خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران با اشاره به استقبال زائران خورشید در پردیس فتح الفتوح امام(ره) اظهار کرد:‌ پردیس با مشارکت مناطق 18 و 14 با محوریت ترویج و تعمیق روحیه ایثار و شهادت و رویکرد مدافعان حرم برپا شد.

وی افزود: غرفه‌ها با هماهنگی خانه‌های هنری، ورزشی، ادبیات، سلامت و محیط زیست، دوام و ایمنی، رفاه و خدمات اجتماعی فعال در سرای محلات برنامه‌های فرهنگی، بهداشتی و... پیش بینی شده را اجرا کردند.

خسروی تصریح کرد:‌در فضای طراحی شده با استقرار 14 غرفه خدمات فرهنگی، ورزشی و دینی به زائران ارائه شد. 

وی در ادامه با اشاره به برپایی نمایشگاه کتاب در منطقه بیان کرد: اجرای مسابقات خاطره نویسی با موضوع امام ولایت و رهبری، مسابقه نقاشی، مسابقه ورزشی و همچنین اجرای برنامه‌ خوشنویسی سخنان امام راحل با حضور هنرمندان برجسته از دیگر برنامه‌های صورت گرفته بود.

وی ادامه داد: غرفه نسیم بهشت از دیگر فضاهای طراحی شده است که با حضور مبلغان،‌ مشاوره مذهبی و دینی به زائران داده شد.
 

معاون شهردار منطقه 5 در پایان گفت: با برپایی غرفه سلامت، خدمات اولیه پزشکی، تست قند خون، فشار خون، غربالگری دیابت با حضور پزشک در قالب خانه سلامت منطقه و محیط زیست به زائران ارائه شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار