با حضور چهار کشور دانمارک، فنلاند، نروژ و سوئد؛

هفته فرهنگی نوردیک در خانه هنرمندان ایران برگزار می شود

خانه هنرمندان ایران، هفته فرهنگی نوردیک (دانمارک، فنلاند، نروژ و سوئد) از 17 تا 26 خرداد در خانه هنرمندن ایران برگزار می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی خانه هنرمندان ایران، هفته فرهنگی نوردیک (دانمارک، فنلاند، نروژ و سوئد) از 17 تا 26 خرداد در خانه هنرمندن ایران برگزار می شود.

در این هفته فرهنگی نمایشگاهی از آثار عکس و نقاشی با موضوع  فرهنگ و هنر کشور های نوردیک در نگارخانه های بهار، تابستان، پاییز و زمستان خانه هنرمندان ایران به نمایش در می آید.

در این هفته فرهنگی، یک شنبه 17 خرداد به روز فرهنگی کشور دانمارک اختصاص دارد که در این روز 4 فیلم انیمیشن در نگارخانه پاییز به نمایش گذاشته می شود. دوشنبه 18 خرداد، روز فرهنگی کشور نروژ در نگارخانه بهار برگزار می شود. سه شنبه 19 خرداد روز فرهنگی کشور فنلاند است که همراه با نمایش فیلم در نگارخانه تابستان برگزار می شود و پنج شنبه 21 خرداد روز فرهنگی سوئد در نگارخانه زمستان خانه هنرمندان ایران برگزار می شود.

در این هفته فرهنگی هم چنین 4 نشست تخصصی نقد سینمای نروژ، سوئد، فنلاند و دانمارک در تالار استاد شهناز خانه هنرمندان ایران از ساعت 18 تا 21:30 برگزار می شود.

چهارشنبه 20 خرداد نقد سینمای فنلاند با حضور اردوان تراکمه، شنبه 23 خرداد نقد سینمای نروژ با حضور پیمان یگانه، یک شنبه 24 خرداد نقد سینمای دانمارک با حضور مالک خواجه وند و دوشنبه 25 خرداد نقد سینمای سوئد با حضور محمد حسین خسروی برگزار می شود.

علاقه مندان برای بازدید از نمایشگاه هفته فرهنگی نوردیک می توانند 17 تا 26 خرداد از ساعت 14 تا 21 به نگارخانه های بهار، تابستان، پاییز و زمستان خانه هنرمندان ایران به نشانی خیابان طالقانی، خیابان موسوی شمالی، باغ هنر، خانه هنرمندان ایران مراجعه فرمایند.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار