مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان بر لزوم توجه به فعالیت‌های علمی در مراکز کانون پرورشی استان زنجان تأکید کرد و گفت: فعالیت‌های علمی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شامل برگزاری کارگاه‌ها و کلاس‌های ویژه رباتیک، نجوم، ریاضیات خلاق، چرتکه و غیره است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان؛ به نقل از روابط عمومی ،مدیرکل کانون پرورش فکری استان زنجان گفت : کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان برای سال جاری برنامه‌های متنوعی در حوزه‌های مختلف پیش‌بینی کرده است.

صالحی افزود : طی امسال برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری، ادبی و پژوهشی در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان پیش‌بینی شده است.

وی با بیان اینکه کانون در سال جاری یازده هدف مختلف را دنبال می‌کند، گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با برگزاری برنامه‌های مختلف به دنبال تعمیق، توسعه و ارتقای کمی و کیفی کتاب و کتابخوانی در سطح مراکز است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان تلاش برای تقویت هویت دینی و ملی کودکان و نوجوانان استان زنجان را از اهداف کانون اعلام کرد و ابرازکرد: کانون پرورش فکری با برگزاری برنامه‌های مختلف برای جذب و نگهداری اعضاء تلاش می‌کند.

صالحی با بیان اینکه برای برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری، ادبی و پژوهشی از همه ظرفیت‌های استانی استفاده می‌شود، افزود: تلاش می‌شود تعامل سازنده‌ای با نهادها و دستگاه‌های فرهنگی استان زنجان برقرار شود.

وی چاپ و انتشار فصلنامه و کتاب در حوزه‌های مختلف را از دیگر اهداف فعالیت کانون اعلام کرد و یادآور شد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان توجه ویژه‌ای به آموزش همکاران مراکز دارد و برای توسعه فعالیت‌های پژوهشی تلاش می‌کند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان بر ضرورت گسترش فعالیت‌های علمی در مراکز کانون تأکید کرد و متذکر شد: فعالیت‌های علمی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شامل برگزاری کارگاه‌ها و کلاس‌های ویژه رباتیک، نجوم، ریاضیات خلاق، چرتکه و غیره است.

وی برگزاری کلاس‌های زیست و زمین شناسی را از دیگر فعالیت‌های علمی کانون اعلام و اظهارکرد: این کلاس‌ها در تابستان سال جاری برای علاقه‌مندان به برنامه‌های علمی اجرا می‌شود و کانون آماده ثبت‌نام مخاطبان و علاقه‌مندان در حوزه‌های مختلف است.

صالحی تلاش در جهت توسعه فعالیت‌های هنری را از دیگر اهداف فعالیت کانون پرورش فکری در سال جاری اعلام کرد و افزود: فعالیت‌های هنری کانون شامل هنرهای تجسمی و نمایشی است.

وی بسترسازی به منظور جذب و هدایت تخصصی اعضای ادبی، هنری و فرهنگی کانون پرورش فکری را از اهداف اعلام کرد و گفت: بهبود و ارتقای سطح علمی مربیان و کارکنان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان از دیگر اهداف فعالیت کانون در سال جاری است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان در پایان ابراز امیدواری کرد، فعالیت‌های کانون مورد قبول کودکان و نوجوانان و خانواده‌های آنها واقع شود.



انتهای پیام/ ا

برچسب ها: فعالیت ، علمی ، کانون ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.