سرمربی تیم بسکتبال مهرام بعد از قهرمانی در لیگ حرفه ای بسکتبال بالاخره به جمع خبرنگاران آمد و مسائلی مربوط به لیگ ملی و حرفه ای را روشن کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ مصطفی هاشمی که در 3 بازی قبلی فینال حاضر به صحبت با نمایندگان رسانه ها نشده بود، بعد از قهرمانی در لیگ حرفه ای نیز به خبرنگاران گفت که حاضر به صحبت خلاصه نیست و دوست دارد مفصلتر صحبت کند.

اعضا تیم مهرام جام قهرمانی خود را دریافت کردند، عکس های یادگاری را گرفتند و پس از آن هاشمی به جمع خبرنگاران آمد تا برخی مسائل را روشن کند. وی گفت: در لیگ ملی قهرمان شدیم و بعد از آن گفتند که علیه داوران مصاحبه کرده ام. تلاش بازیکنان ما در آن زمان لوث شد. در لیگ حرفه ای همان کسانی که این حرف را می زدند، بارها علیه داوران مصاحبه کرده اند و حالا هم می گویند که ما با کمک داور قهرمان شده ایم.

سرمربی مهرام ادامه داد: خدا را شاهد می گیرم که من آن مصاحبه را انجام نداده بودم. حالا هم منظورم به پتروشیمی و کمیته داوران نیست.

هاشمی گفت: جا دارد که از دانشگاه آزاد به نیکی یاد کنم. آنها هم شایسته قهرمانی بودند.

گفتنی است، سرمربی مهرام بعد از خلوت شدن سالن دانشگاه آزاد، محمود مشحون رئیس فدراسیون را به همراه گنجی مدیرعامل باشگاه به گوشه ای کشید و صحبت هایی را با وی مطرح کرد. گویا هاشمی در مورد حرف هایی که در مورد مشحون و بسکتبال زده است و آن صحبت هایی که به دروغ از وی مطرح شده است، مسائل را برای مشحون روشن کرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: مصطفی ، هاشمی ، سرمربی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار