رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: دشمنان امت اسلامی از تاریخ پند نگرفته‌اند و تصورشان این است که با یک حرکت مقطعی می‌توانند سرنوشت ملت‌ها را عوض کنند.

ملت‌هایی برنده هستند که به عمق تاریخ روند و از سرزمین مادری‌ خود دفاع کنند/ تکلیف جنگ در هوا معلوم نمی‌شودبه گزارش خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های باشگاه خبرنگاران، "علی‌اکبر ولایتی" بعدازظهر امروز دوشنبه با "جهاد لحام" رئیس مجلس سوریه در ساختمان مرکز تحقیقات استراتژیک دیدار کرد.

در این دیدار علی اکبر ولایتی اظهار داشت: هیچ جای نگرانی با کشورهای همسایه مثل سوریه، لبنان و عراق که برادرانمان هستند وجود ندارد و آن‌ها همچنان به مقاومت خودشان ادامه خواهند داد و تروریست‌ها نمی‌توانند آن‌ها را شکست دهند.

وی ادامه داد: نشانه‌های اقتداری که در دولت و ملت سوریه به خصوص شخص بشار اسد وجود دارد سوریه باتلاق تروریست‌ها خواهد شد.

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل گفت: این درگیری‌ها که به شما تحمیل شده فراز و نشیب دارد و این فراز و نشیب امری طبیعی در یک جنگ چهار ساله است اما مطمئن هستیم که برد نهایی با شما خواهد بود.

ولایتی افزود: در یمن سعودی‌ها بی‌دریغ مردم بی‌گناه را بمباران می‌کنند که در عرصه حاضر کم نظیر است اما در یمن قطعا شکست خواهند خورد.

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان این که تکلیف جنگ در هوا معلوم نمی‌شود بلکه در زمین معلوم می‌شود اظهار کرد: مردم یمن ملتی هستند مثل سوریه و عراق با سابقه چند هزار ساله تمدن که بسیاری از سعودی‌نشینان از آن‌ها بی‌بهره هستند.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران هم با همه وجود در کنار کشورهای برادر خود لبنان، سوریه، عراق و یمن ایستاده است.

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: این‌ها دشمنان شما و امت اسلامی و همه ما هستند که از تاریخ پند نگرفته‌اند و تصورشان این است که با یک حرکت مقطعی می‌توانند سرنوشت ملت‌ها را عوض کنند اما زمان به آن‌ها نشان خواهد داد که برنده ملت‌هایی هستند که به عمق تاریخ روند و از سرزمین مادری‌شان دفاع کنند. 

ولایتی خاطر نشان کرد: یک بار دیگر به شما (جهاد الحام) عرض می‌کنم که آمدن شما به ایران را عملی مثبت می‌دانیم که با مجلس و نمایندگان ما به عنوان ملتی مبارز دیدار کردید.

انتهای پیام/

برچسب ها: احزاب ، ولایتی ، تشکل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار