نمایندگان اتحادیه جهانی دوچرخه سواری از سوی قائم مقام منطقه آزاد ارس مورد تجلیل قرار گرفته و کارت ارس وندی دریافت کردند.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، پل واتسون کمیسر رسمی و نماینده اتحادیه جهانی دوچرخه سواری و نورمن شل مردین مشاور فنی تور سی ام و نماینده اتحادیه دوچرخه سواری کارت ارس وندی دریافت کردند.

دکتر مسجدی قائم مقام منطقه آزاد ارس کارت های ارس وندی را به این دو نماینده اتحادیه جهانی دوچرخه سواری اهدا کرد.

در این خصوص دکتر مسجدی با اشاره به اینکه پل واتسون و نورمن شل مردین در ردیف میهمانان ویژه منطقه آزاد ارس قرار دارند، گفت: کارت های ارس وندی فقط برای ساکنان منطقه آزاد ارس و کسانی که در این منطقه سرمایه گذاری کرده اند، اهدا می شود و همچنین علاوه بر این دو مورد، فقط میهمانان ویژه این کارت را دریافت می کنند.

وی افزود: مایه افتخار و مباهات ما است که این منطقه برای چندمین سال میزبان یکی از مراحل تور دوچرخه سواری ایران – آذربایجان شده و امیدواریم که در سال های بعدی نیز بتوانیم میزبان شایسته ای برای این تور دوچرخه سواری بین المللی باشیم.

دوچرخه‌سواران تور نیمه‌حرفه‌ای بین‌المللی ایران ـ آذربایجان در قالب 18 تیم خارجی و داخلی امروز دهم خرداد وارد محدوده جلفای منطقه آزاد ارس شدند که با استقبال خوب مردم و مسئولان این منطقه همراه بود.

گفتنی است: این رقابت‌ها از سال ۱۳۶۵ آغاز شده و هر سال به صورت منظم برگزار می شود.

 انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.