مدیر درمان تامین اجتماعی آذربایجان غربی گفت: برای خدمت رسانی مناسب و به موقع به بیمه شدگان باید برای سلامت کارکنان سازمان نیز اهمیت ویژه ای قائل شد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران ؛ ابراهیم شیرزاده در مراسم افتتاحیه پنجمین همایش سراسری کارکنان سازمان تأمین اجتماعی با عنوان گرامیداشت رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی که با حضور 80 دوچرخه سوار در سراسر کشور برگزار شد،  شخصیت امام خمینی (ره) را شخصیتی جهانی برشمرد و اظهارکرد:حفظ ارزشها و آرمانهای امام راحل وظیفه همه مردم و مسئولان است و برای اعتلای انقلاب باید رهنمودهای رهبر فقید انقلاب را در تمامی سطوح، چراغ راه  قرار داد.

وی با اشاره به اینکه هر ساله در سازمان تأمین اجتماعی مراسمی به منظور گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار کبیر انقلاب برگزار می شود، افزود: امسال با توجه به اهمیت احیای دریاچه ارومیه و در حمایت از اقدامات دولت ، حرکتی نمادین از سوی شرکت کنندگان  همایش برای احیای دریاچه ارومیه نیز انجام شد.

 شیرزاده با تأکید بر اهمیت ورزش کارکنان تصریح کرد: عدم تحرک و فعالیت، منشأء بسیاری از بیماری ها است که کارکنان را تهدید می کند.

وی ادامه داد : برگزاری المپیاد های ورزشی، حرکت مثبتی است که موجب نشاط و شادابی در بین کارکنان شده و راندمان کاری آنان را افزایش می دهد.

مدیر کل تأمین اجتماعی آذربایجان غربی نیز با اشاره به نقش ورزش در سلامت افراد مطرح کرد:
زندگی شهری و به تبع آن آلودگی های مختلف موجب شیوع انواع بیماری ها شده است که بسیاری از آنها با انجام ورزشهای منظم قابل پیشگیری است.

رضا وجدانی کم تحرکی را عامل بیماری و افسردگی برشمرد و افزود: ورزش، کسالت و رکود را از انسان  می زداید و با شادابى و نشاط براى انجام وظایف خویش آماده مى شود.

وی درپایان  با اشاره به سابقه میزبانی آذربایجان غربی در مسابقات ورزشی اظهار امیدواری کرد که در این دوره از برنامه های ورزشی نیز برای کارکنان میزبانی شایسته باشیم.

گفتنی است همایش سراسری دوچرخه سواری کارکنان سازمان تامین اجتماعی در تاریخ 7 خرداد سال جاری با حضور کارکنان بیمه ای و درمانی استان های سراسر کشور در ارومیه برگزار شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار