دکتر تشکریان مدیرکل بهداشت و درمان سازمان زندانها با حضور علیرضا بابایی مدیرکل زندانهای سیستان و بلوچستان و هیئت همراه از زندان چابهار بازدید کرد.

مدیرکل بهداشت و درمان سازمان زندانها از زندان چابهار بازدید کردبه گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زاهدان.،مدیرکل بهداشت ودرمان سازمان زندانها گفت : اجرای اصولی برنامه های بهداشتی و درمانی از اقدامات موثر برای تکمیل فرایند اصلاح و تربیت است .

تشکریان افزود: هنگامی که زندانی درشرایط مناسب روحی و روانی قرارگیرد و سلامت جسمی او درخطر نباشد به نحو مطلوب تری می توان روند فعالیتهای اصلاحی و تربیتی را ادامه داد و نتایج مثبتی را شاهد بود پس باید سعی کنیم با حداقل امکانات بیشترین خدمات را به مددجویان ارائه و زمینه بازگشت شرافتمندانه آنان را به جامعه فراهم کنیم.

علیرضا بابایی مدیرکل زندانهای استان در این جلسه گفت : سلامت جسمی و روانی زندانیان در زندانبانی از درجه اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و باتوجه به محروم بودن این استان ، کمبود بودجه و عدم وجود نیروی آموزش دیده باید توجه بیشتری به این استان شود و درجهت رفع مشکلات باید از تمام پتانسیلهای موجود بهره جویی شود .

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.