تا پایان خرداد ماه صورت می پذیرد؛

اتمام عملیات سازه ای یک تقاطع راهگشای ترافیکی در بزرگراه شهید خرازی

مجری طرح های بزرگراهی سازمان مهندسی و عمران شهر تهران گفت: عملیات سازه ای زیرگذر تقاطع غیر همسطح بزرگراه شهید خرازی با محور 45 متری شهید باقری تا پایان خردادماه سال جاری به اتمام می رسد.

به گزارش گروه شهری باشگاه خبرنگاران، مجری طرح های بزرگراهی سازمان مهندسی و عمران شهر تهران گفت: از میان 4 پل زیرگذری که وظیفه اتصال محور 45 متری شهید باقری به محور دسترسی جنوب بزرگراه شهید خرازی را بر عهده دارند، عملیات سازه ای پل های کندرو و تندرو شمالی به اتمام رسیده و پل های کندرو و تندروی جنوبی نیز مراحل نهایی بتن ریزی عرشه می گذرانند تا به این ترتیب پروژه احداث تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید خرازی با محور 45 متری شهید باقری تا پایان خردادماه سال جاری وارد مرحله اجرای اقدامات تکمیلی شود.

قاسم مالدار با اعلام پیشرفت 70 درصدی عملیات احداث زیرگذر تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید خرازی با محور 45 متری شهید باقری ابراز امیدواری کرد و افزود: این پروژه راهگشای ترافیکی در سال جاری تحویل شهروندان شود.

گفتنی است بهره برداری از این پروژه سبب تسهیل رفت و آمد به شهرک شهید باقری و دریاچه شهدای خلیج فارس خواهد شد. جبهه های کاری این پروژه علاوه بر احداث 4 پل زیرگذر، شامل اجرای حدود 500 متر از ادامه محور 45 متری شهید باقری در ضلع های شمالی و جنوبی پروژه است که از طریق انجام عملیات خاکی ادامه دارد.

انتهای پیام/


برچسب ها: بزرگراه ، احداث ، پل همسطح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار