قائم مقام شهردار منطقه 20 از برگزاری ویژه برنامه های مدیریت شهری به مناسبت میلاد مبارک امام زمان(عج) در مساجد این منطقه جنوبی خبر داد.

به گزارش خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران شهرداری منطقه 20، اصغر عطایی با بیان این مطلب گفت: با توجه به اینکه یکی از شاخصه های اصلی مدیریت شهری تهران مسجد محوری است، تمامی ویژه برنامه های نیمه شعبان به صورت متمرکز در مساجد منتخب منطقه 20 اجرا می شود تا مساجد به عنوان پایگاه های فرهنگی محلات بیش از پیش تقویت شوند.

عطایی استفاده از ظرفیت مساجد و نمازگزاران را مهم برشمرد و افزود: مساجد فاطمه الزهرا(ع) واقع در میدان معلم، صاحب الزمان(عج) در میدان شهدای شاملو، امام رضا(ع) در محله 13 آبان، اباذر در محله دولت آباد، حسین ابن علی(ع) در محله ولی آباد، ابوالفضل(ع) در عباس آباد و صاحب الزمان(عج) در روستای قاسم آباد همزمان با شب میلاد حضرت ولیعصر(عج) میزبان ویژه برنامه های فرهنگی و مذهبی هستند.

وی با اشاره به اینکه مدیریت شهری صدها ویژه برنامه فرهنگی و مذهبی برای ماه های مبارک رجب، شعبان و رمضان برنامه ریزی کرده است، ادامه داد: مجموعه جشن های مناسبتی، مسابقه های فرهنگی، سخنرانی های مذهبی، نمایشگاه های موضوعی، ویژه برنامه های مراسم اعتکاف و ده ها برنامه دیگر از جمله این ویژه برنامه ها بوده است که همچنان این روند تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

قائم مقام شهردار منطقه 20 در پایان گفت: با توجه به تقارن نیمه شعبان با مراسم ارتحال امام خمینی(ره)، آذین بندی و تبلیغات محیطی شهر به نحوی انجام شده است تا حق مطلب ادا شود و شهروندان از بهره معنوی هر دو مناسبت به خوبی بهره مند شوند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار