حضور ده ها سازمان و شرکت حوزه گردشگری در نمایشگاه تخصصی تعطیلات تابستانی

همزمان با برگزاری نمایشگاه تخصصی تعطیلات تابستانی ، ده ها شرکت ،سازمان و صنوف مختلف گرشگری از 20 تا 22 خرداد ماه در سالن حجاب تهران گردهم می آیند و نوین ترین تولیدات و خدمات خود را ارائه می کنند.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛به نقل از نمایشگاه تخصصی تعطیلات تابستانی: شرکت کنندگان در این نمایشگاه آخرین توانمندی ها و دستاوردهای خود را در انواع گروههای کالایی وخدماتی گردشگری اعم از خدمات گردشگری الکترونیکی- خطوط هوایی، دریایی، زمینی، ریلی- توریسم سلامت- توریسم ورزشی- توریسم زیارتی- اکوتوریسم- بانکها- بیمه ها- سازمان های سیاحتی و گردشگری- اتحادیه ها و انجمن ها- هتل ها و دهکده های توریستی- انواع تجهیزات سفری- موزه ها و کاخ موزه ها- رستوران ها و سفره های سنتی را به نمایش می گذارند.

در نمایشگاه تخصصی تعطیلات تابستانی همچنین برخی از سازمان‌ها و انجمن‌های گردشگری، تورگردانان، رسانه‌های تخصصی ، دفاتر رزرواسیون و شرکت‌های وابسته به  گردشگری نیز حضور دارند

مدیر کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان تهران درباره برگزاری نمایشگاههای حوزه گردشگری گفت: نمایشگاه های حوزه گردشگری فرصتی مناسب برای تحریک بازار هدف به منظور استفاده از خدمات سفر و گردشگری است.

رجبعلی خسرو آبادی افزود: برگزاری نمایشگاه های تخصصی در حوزه گردشگری همواره یکی از ابزارهای مهم در شناسایی نیاز مشتریان و همچنین معرفی توانمندی واحدهای خدماتی به بازار های مختلف و ایجاد تعامل بین بخش های مختلف  صنعت گردشگری می باشد.

مدیر کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان تهران در ادامه به ساماندهی برپائی نمایشگاههای حوزه گردشگری و میراث فرهنگی اشاره کرد و افزود: با ایجاد  جدول زمانی و تشکیل ساختار جدید برای نمایشگاه های استانی، افراد بدون تجربه مجاز به برپایی نمایشگاه و جشنواره در سطح استانی و ملی  نخواهند بود.

وی داشتن برنامه و سابقه برگزاری نمایشگاه های مرتبط را دو شرط اساسی برای تایید مجوز در کمیته نمایشگاه ها ی میراث فرهنگی تهران عنوان کرد و افزود: در اساس نامه جدید، پرداختن به مقوله فرهنگ ایرانی اسلامی، توسعه گردشگری داخلی به ویژه توسعه گردشگری استان در تایید مجوز برگزاری نمایشگاه از سوی اعضاء مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

خسرو آبادی گفت: در پیشبرد  اجرای سیاست های رهبر انقلاب در تحقق اقتصاد مقاومتی با برنامه ریزی های انجام شده در کمیته نمایشگاه ها، بیشرین غرفه های نمایشگاهی به عرضه و معرفی تورهای داخلی اختصاص خواهد داشت و مجری موظف خواهد بود تا طبق درصد فضای مشخص شده نمایشگاه  اقدام به فروش تورهای داخلی کند. 

علی محتشم امیری رئیس ستاد برگزاری  نمایشگاه تعطیلات تابستانی هم گفت: نمایشگاه تعطیلات تابستانی با همکاری و مشارکت ارگان ها و نهادهای مرتبط از جمله سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان تهران  برگزار خواهد شد.

محتشم امیری با بیان اینکه  نمایشگاه تعطیلات تابستانی ، نمایشگاه تخصصی است نه بین المللی و در تهران برگزار می شود، افزود:آشنایی و معرفی داشته ها، امکانات و ظرفیت های حوزه گردشگری ، ترغیب و تشویق افراد، شرکت ها و موسسات به جذب سرمایه گذاری در حوزه گردشگری ،گسترش ایرانگردی، ایجاد زمینه های مناسب به منظور بهره گیری از ظرفیت های گردشگری و ایجاد اشتغال در این حوزه، فراهم نمودن بسترهای لازم برای ورود گردشگر به کشور و یافتن راهکارهای لازم به منظور رفع موانع موجود، آشنائی مردم با نقاط توریستی و تفریحی و تاریخی استان تهران و کشور ایران و توجه به آثار تاریخی مذهبی طبیعی ورزشی  برخی از اهداف برگزاری این نمایشگاه است  .

انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار