گنجینه ارزشمندی ‌ازكتابهای خطی، چاپ سنگي و چاپي با موضوع حضرت مهدي(عج) به مناسبت ولادت باسعادت منجي عالم بشريت حضرت مهدي (عج)، در كتابخانه مركزي آستان قدس رضوي در معرض دید عموم قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ،رئیس روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی،گفت: از میان گنجینه کم نظیر کتابهای خطی، چاپ سنگی و چاپی ارزشمند و معتبر، ازعلماء و دانشمندان بزرگ اسلامی در موضوعات مختلف مانند ولادت، زندگاني و سيره حضرت صاحب الزمان(عج)، فلسفه غيبت، مفهوم انتظار، مهدويت به نمایش درآمده است.

محمد جواد قوی افزود: دراين نمايشگاه مجموعه‌ای از کتب خطی ارزشمند مانند اکمال الدین، رساله رجعت، نجم الثاقب، شهاب الثاقب و علائم الظهور قراردارد.

وی افزود: حدیث آفتاب، مهدی موعود، پیشوای منتظران، قیام و انقلاب مهدی(ع)، بشارت به منجی موعود و علائم ظهور برخی از عناوین کتب چاپی این نمایشگاه می باشد.

قوی اضافه کرد: ازآنجا که در این سازمان، گنجینه‌های منحصر به فردی از اشياي موزه‌اي، آثار نفيس خطي، چاپ سنگي و چاپي، اسناد تاريخي، مطبوعات و عكسهاي قديمي وجود دارد در راستای معرفی آن به جامعه علمی، نمایشگاههای تخصصی برگزار می شود که مورد توجه وعلاقه بسياري از محققان و پژوهشگران و علاقه‌مندان به آثار تاريخي قرار دارد .

گفتنی است این نمایشگاه همه روزه از تاریخ 11 تا 15 خرداد ماه از ساعت8 تا 19 در محل تالار ورودی كتابخانه مركزي آستان قدس پذیرای عموم علاقه مندان به آثار فرهنگی، تاریخی و معنوی می‌باشد.


انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.