سگی که بر هر دو پای خود، ساعت های هوشمند اپل بست،خشم افکار عمومی چین را در پی داشت.

به گزارش سرویس فضای مجازی باشگاه خبرنگاران، در بازار داغ متقاضیان اپل واچ و با وجود انتظار خیلی ها برای آمدن ساعت های اپل به بازار و با وجود کم بودن این این محصول پرطرفدار در بازار، یک سگ چینی با داشتن دو ساعت اپل خشم بسیاری از چینی ها را برانگیخت.‏




سگ این آقا‌زاده چینی، ساعت 26 هزار یورویی اپل می‌بندد!

"ونگ سیکونگ" تصاویر سگ خود با نام Keke را با ساعت های هوشمند اپل بر ‌یک میکرو وبلاگ با نام Weibo منتشر کرده است.همراه با این تصاویر،سیکونگ متنی را منتشر کرده ‌که از زبان این سگ می‌گوید:
"من حالا ساعت های جدیدی دارم.البته باید چهارتا می‌بود چون من چهار پای دراز دارم. اما برای آنکه مثل پولدارهای تازه به دوران رسیده به نظر نرسم، تصمیم گرفتم دو تا داشته باشم، ولی نه کمتر از دو تا وگرنه به کلاس من نمی‌خورد. شما هم از این ساعت ها دارید؟"

ونگ سی کونگ 27 ساله، تنها فرزند "ونگ جیانلین" مدیر عامل و رئیس شرکت بزرگ گروه "دالیان وندا"، از بزرگترین و معروف ترین شرکت های فعال در صنعت ساختمان و املاک و مستغلات چین است.


سگ این آقا‌زاده چینی، ساعت 26 هزار یورویی اپل می‌بندد!

بر اساس گزارش ها؛یکی از کاربران این وبلاگ در پایین این پست نوشته‌:"دنیای ما هنوز پر از آدم‌هایی است که پول یک وعده غذایی هم ندارند یا در حال قحطی کشیدن هستند.در همین حال، یک عده احمق با قاشق های طلایی ولخرجی می‌کنند. دنیا واقعا جای نا‌امید کننده ای است."


سگ این آقا‌زاده چینی، ساعت 26 هزار یورویی اپل می‌بندد!

گفته می‌شود ‌هر یک از این ساعت های هوشمند اپل که اکنون به پاهای این سگ بسته شده، با قیمتی برابر با 13 هزار یورو در فروشگاه اپل  چین فروخته می‌شوند. این در حالی است که میانگین درآمد ماهیانه شهروندان چین با توجه به آمار اداره آمار شهرداری پکن در سال 2014 برابر با 610 یورو ‌است.


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار