به مناسبت بیست و ششمین سالگرد عروج ملکوتی حضرت امام خمینی (قدس سره) مراسم بزرگداشتی از سوی مقام‌ معظم رهبری در مسجد اعظم قم برگزار می‌شود.

به گزارش حوزه احزاب و تشکلهای باشگاه خبرنگاران، دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری با صدور اطلاعیه‌ای از برگزاری مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال رهبر کبیر انقلاب اسلامی از سوی رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله خامنه‌­ای (مدظله العالی) در مسجد اعظم قم خبر داد.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

انا لله و انا الیه راجعون

بیست و ششمین سالگرد عروج ملکوتی حضرت امام خمینی (قدس سره) قائد عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی و پنجاه و یکمین سالروز قیام خونین پانزده خرداد را در حالی برگزار می­‌کنیم که برکات آن عزیز سفرکرده، روز به روز ابعاد گسترده­‌تری می‌یابد و غم فقدان او را همچنان در قلبمان تازه نگه می‌دارد.

به همین مناسبت از حضرات آیات عظام، علمای اعلام، فضلاء، طلاب عزیز و مردم قدرشناس دعوت می‌شود در مراسم بزرگداشتی که از سوی رهبر معظم انقلاب حضرت آیت­‌الله خامنه ­ای (مدظله‌العالی) در مسجد اعظم قم در تاریخ چهارشنبه 1394/3/13 بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار می‌گردد، شرکت نموده و با حضور با شکوه خود ضمن تجلیل از مقام شامخ امام راحل، یاد و خاطره شهداء و امام شهیدان را زنده نگه دارند.

گفتنی است؛ آیت‌الله حسینی بوشهری عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در این مراسم به ایراد سخنرانی می‌پردازد.

دبیرخانه مجلس خبرگان

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار