مربی تیم ملی بوکس گفت: هدف جامعه بوکس ایران موفقیت در میادین بین‌المللی است و برای رسیدن به این مهم نیاز به همدلی و اتحاد داریم.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ علیرضا استکی درباره حضور قاسمی‌پور و محمدپور در لیگ ستارگان گفت: حضور امین قاسمی پور و سجاد محمد پور در لیگ ستارگان جهان نشان از قدرت بوکس ایران دارد. امیدوارم روزی برسد که در هر 10 وزن در لیگ ستارگان جهان نماینده داشته باشیم.

وی افزود: چندی پیش پیامی دریافت کردم که در آن از این دو بوکسور خوب مان برای‌ حضور در لیگ ستارگان جهان دعوت شده بود و با پیگیری های اولیه بنده و زحمات بی وقفه امور بین الملل فدراسیون بوکس ایران حضور محمدپور و قاسمی پور در لیگ ستارگان جهان قطعی شد.

مربی تیم ملی بوکس ضمن حمایت از اکبر احدی اعلام کرد:از حضور احدی به عنوان مربی تیم ملی در مسابقات لیگ ستارگان جهان استقبال می کنم. به هر حال او از مربیان باتجربه و کاربلد بوکس کشور است و امیدوارم بتواند حداقل یک سهمیه المپیک دیگر با این  2 بوکسور شایسته کشور کسب کند.

وی درباره تمرینات تیم ملی بیان داشت: تمرینات بسیار منظم و طبق برنامه پیش می‌رود. "وینکوف" نسبت به گذشته شناخت بیشتری از بچه ها پیدا کرده و این امر به بهبود روند تمرینات کمک شایانی می کند.

استکی در ادامه به تمجید از سرمربی اوکراینی تیم ملی بوکس پرداخت و گفت: باید به وینکوف حداقل 2 سال زمان بدهیم و بعد از آن انتظار نتیجه گرفتن داشته باشیم. او یک مربی حرفه ای و بین المللی است و می‌تواند کارهای بزرگی برای بوکس ما انجام دهد.

وی در پایان بیان داشت: تبعیت کردن از دستورات فدراسیون بوکس حاشیه ها را کم می کند و بنده به عنوان سرباز تیم ملی همیشه از تصمیمات مسئولان فدراسیون حمایت کرده ام. امیدوارم هر اتفاقی که رخ می‌دهد به صلاح بوکس ایران باشد. 


انتهای پیام/
برچسب ها: بوکس ، تیم ، ملی ، سرمربی ، المپیک ، ریو ، ستارگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار