بجنورد؛

تحویل 24 هزارو 601 کارت الکترونیکی به مرزنشینان خراسان شمالی/ مهلت ثبت نام تا پایان خرداد ماه

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با بیان اینکه در 3 سال اخیر 26 هزارو و 601کارت مبادلات مرزی صادر شده ، گفت: از این تعداد 24 هزارو 751 کارت تحویل مرزنشینان شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد، به نقل از روابط عمومی این سازمان یحیی نیکدل با بیان اینکه تا کنون ۱۷ هزار و ۶۵۶ خانوار کارت خود را فعال کرده اند ، از مرزنشینانی که کارت خود را تحویل گرفتند، خواست هر چه سریعتر برای فعال کردن کارت خود به تعاونی ها مراجعه کنند.

از ابتدای فرآیند صدور کارت الکترونیکی مبادلات مرزی تا اردیبهشت‌ ماه امسال ۳۲ هزار و ۴۴۲ خانوار مرزنشین در خراسان شمالی نسبت به ثبت نام در این سامانه اقدام کرده اند.

وی همچنین با تاکید بر اینکه پرونده ی 3 هزارو 600 خانوار ناقص است گفت: این خانوارها هرچه سریعترنسبت به تکمیل پرونده اقدام و برای خانوارهایی هم که تاکنون کارت برایشان صادر نشده از بخشداریها ،دهیاریها ، دفاتر پیشخوان و فرمانداریها با دادن کد ملی سر پرست خانوار پیگیری کنند.

از آن دسته از مرزنشینانی هم که تا کنون در سامانه مرزنشینان ثبت نام نکرده اند تا پایان خرداد ماه جاری فرصت دارند با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت در استان، نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند .



انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.