همایش مدیران فناوری اطلاعات مرکز کشور به منظور تبادل نظر و اشتراک‌گذاری نوآوری‌ها و تجربه‌های برتر در حوزه بکارگیری فناوری اطلاعات در مراکز علمی کشور برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی وزارت علوم؛ این همایش فرصتی را برای فعالان این حوزه و مدیران فناوری اطلاعات مراکز علمی کشور فراهم می‌آورد تا بتواند درباره نیازها و چالش‌ها و نیز دستاوردها، نوآوری‌ها و ابتکارات ماحصل شده در حوزه کاربست فناوری اطلاعات در مراکز علمی کشور، تعاملی سازنده داشته باشند. 
 
سومین همایش در 20 خردادماه 1394 با ریاست وحید احمدی معاون پژوهش و آموزش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار می‌شود و همچون سال‌های پیش، پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات مسئول برگزاری همایش است. 
 
بخش‌های اصلی همایش امسال عبارتند از: معرفی دستاوردهای برتر، معرفی دستاوردهای برتر دانشجویی، میزگرد تخصصی، کارگاه آموزشی، جایزه فاب (فناوری اطلاعات برتر) در سه سطح فاب طلایی، فاب نقره‌ای، فاب برنزی (برای اولین بار در سطح ملی) و معرفی وب‌گاه‌های برگزیده مراکز علمی کشور (زیرنظر شورای راهبردی فناوری اطلاعات وزارت علوم) از بخش‌های اصلی این همایش است. 
 
برای اولین بار بخش معرفی دستاورد برتر دانشجویی در همایش امسال شکل گرفته که در این بخش دستاوردهای برتر دانشجویی در حوزه کاربست فناوری اطلاعات در مراکز علمی کشور نیز معرفی شوند و به تعدادی از آنها جایزه ویژه‌ای تعلق می‌گیرد. 


 
انتهای پیام/ 

برچسب ها: همایش ، فناوری ، مراکزعلمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار