دبیر انجمن صنفی کارفرمایان پتروشیمی با اشاره به اینکه افزایش قیمت گاز تاثیری در نرخ خوراک پتروشیمی ندارد گفت: ما همچنان منتظر قیمت نهایی خوراک از سوی سه وزارت خانه هستیم.

احمد مهدوی دبیر انجمن صنفی کارفرمایان پتروشیمی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، در خصوص تاثیر افزایش قیمت گاز بر نرخ خوراک گاز پتروشیمی‌ها اظهار داشت: مسلما افزایش قی مت گاز تاثیری بر نرخ خوراک واحدهای پتنروشیمی ندارد چرا که مصوبه قیمت خوراک چند ماه پیش توسط دولت و مجلس تعیین شده است.
 
وی تصریح کرد: در حال حاضر سرمایه‌گذاران صنعت پتروشیمی منتظر اعلام قیمت از سوی سه وزارت خانه (نفت،صنعت ، معدن و تجارت و وزارت اقتصاد) است.
 
مهدوی با اشاره به اینکه قرار بود قیمت مصوبه ظرف 6 ماه آینده اعلام شود گفت: در این مدت 6 ماهه، 4 ماه آن سپری شده اما هنوز ما در تدوین آیین‌نامه خوراک پتروشیمی هستیم که بعد از اعلام نهایی از سوی سه وزارتخانه قیمت اعلام خواهد شد.
 
 دبیر انجمن صنفی کارفرمایان پتروشیمی در پاسخ به این سوال که آیا قیمت خوراک از 13 سنت کاهش خواهد یافت اظهارداشت: احتمال دارد قیمت خوراک در این آیین نامه کاهش یابد اما نظر قطعی در این خصوص ندارم.
 
وی تاکید کرد: در حال حاضر مشکلی در عرضه محصولات پتروشیمی در بورس نداریم تنها بعضی از واحدهای پتروشمی با کمبود خوراک مواجه هستند. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار