رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام از بازدید دکتر میرزاده از دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام خبر داد و به تشریح برنامه های سفر یک روزه دکتر میرزاده و هیات همراه به این استان پرداخت.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران؛ به نقل از مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، رئیس واحد ایلام دانشگاه آزاد اسلامی گفت: ششمین جلسه هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام روز دوشنبه با حضور دکتر میرزاده و هیئت همراه در واحد ایلام برگزار می شود.

دکتر شهریار عباسی به برنامه های سفر یک روزه دکتر میرزاده رییس دانشگاه آزاد اسلامی اشاره کرد وگفت: دکتر میرزاده در بدو ورود به استان مورد استقبال استاندار ایلام و مقامات محلی قرار خواهد گرفت و پس از آن با حضور در مزار شهدای گمنام شهر ایلام با آرمان های بلند امام راحل و شهیدان گرانقدر و مقام معظم رهبری تجدید بیعت خواهد کرد و پس از آن در محل دفتر نماینده ولی فقیه در استان ایلام با حجت الاسلام و المسلمین لطفی دیدار خواهد کرد.

دبیر هیأت امنای استان ایلام افزود: بعد از دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام دکتر میرزاده با حضور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام در جلسه هیات امنای استانی شرکت خواهد کرد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار