جانشین فرمانده مرزبانی سیستان وبلوچستان از اجرای عملیات موفقیت آمیز علیه قاچاقچیان مسلح و دستگیری سوداگران مرگ به همراه خودروهای حامل بیش از نیم تن مواد مخدر در مرزهای جنوبی استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زاهدان.، سرهنگ محمد ملاشاهی افزود: مرزداران هنگ مرزی سراوان با اشرافیت دقیق اطلاعاتی و عملیاتی از قصد یک باند مواد مخدر برای انتقال محموله خود به وسیله سه دستگاه خودرو به داخل کشور آگاه شده و برای دستگیری آنان اقدامات لازم را آغاز کردند.

وی ادامه داد: مرزداران ضمن شناسایی محل های احتمالی تردد قاچاقچیان با اجرای کمین و با تشدید نیروهای عملیاتی در منطقه حضور یافته و به پوشش نوار مرزی پرداختند.

ملاشاهی خاطر نشان کرد: در اجری این ماموریت سوداگران مرگ که خود را در تنگنا و محاصره نیروهای عملیاتی مرزبانی دیدند با تیراندازی به سمت مامورین قصد فرار از منطقه را داشتند که مرزداران با پاسخی کوبنده ضمن زمین گیر کردن قاچاقچیان و دستگیری چهار نفر از آنان توانستند مانع ورود محموله مواد مخدر به داخل کشور شوند.

وی بیان کرد: مرزداران با بررسی دقیق از محل موفق شدند با توقیف سه دستگاه خودرو تویوتا مقدار 518 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف و ضبط کنند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.