مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان از کشف بیش از ۳۸۰۰ ثوب البسه قاچاق در شهرستان زنجان خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان؛ و به نقل از روابط عمومی تعزیرات حکومتی استان زنجان، مرتضی ممیزی اظهار داشت: پس از ورود محموله قاچاق البسه به تعداد سه هزار 832 ثوب به استان زنجان، مأموران دایره آگاهی شهرستان زنجان در یک عملیات موفق شدند خودروی حامل را متوقف و محموله جاسازی شده را کشف کنند.

وی ابراز کرد: حسب گزارش نیروی انتظامی شهرستان زنجان و استعلام از گمرک استان مبنی بر قاچاق بودن محموله بر اساس ارزش‌گذاری اولیه ارزش محموله 973 میلیون ریال است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان بیان کرد: پرونده‌ای در شعبه ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز اداره کل تعزیرات حکومتی استان زنجان تشکیل و در حال رسیدگی است.

وی با اشاره به رسیدگی به 231 پرونده عدم درج قیمت در تعزیرات حکومتی استان افزود: یکی از مهمترین تخلفات صنفی که در سطح استان توسط بازرسان گزارش داده شده در خصوص عدم درج قیمت است که خود یکی از عوامل گرانفروشی به شمار می‌رود.

ممیزی عنوان کرد: در همین راستا و برای جلوگیری از ارتکاب تخلف عدم درج قیمت، در بازرسی‌های انجام شده توسط گشت‌های مشترک سیار، تعداد 231 مورد تخلف به تعزیرات حکومتی استان زنجان گزارش شده است.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس آمار تفکیکی، در شهرستان زنجان تعداد 160 پرونده، شهرستان خدابنده تعداد 53 پرونده و در شهرستان ابهر تعداد 18 پرونده در این زمینه تشکیل و پس از بررسی و سیر مراحل قانونی مختومه شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان اظهار داشت: طبق آراء صادره متخلفان به پرداخت جریمه نقدی به میزان 138 میلیون ریال محکوم و میزان جریمه وصولی بیش از 112 میلیون ریال است.

وی بیان کرد: از شهروندان محترم استان درخواست می‌شود در صورت مشاهده تخلفات صنفی از جمله عدم درج قیمت، گرانفروشی، عدم صدور فاکتور و غیره مراتب را با شماره تلفن گویای 124 اطلاع داده و یا به معاونت  بازرسی و نظارت بر قیمت کالا و خدمات سازمان صنعت و معدن و تجارت، واحد بازرسی و نظارت مجمع امور صنفی گزارش دهند.

ممیزی افزود: شهروندان محترم می‌توانند در صورت مشاهده تخلفات صنفی برای دریافت ضرر و زیان ناشی از این تخلفات به صورت حضوری در شعب تعزیرات حکومتی استان اقدام به طرح و پیگیری شکایت کنند.

انتهای پیام/ع
برچسب ها: البسه ، قاچاق ، زنجان ، تعزیرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.