مردی که با جعل چک اقدام به دستبرد به حساب یک شهروند زده بود،‌ توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، در فرودین ماه سال 1394 فردی با مراجعه به دادسرای ناحیه 18 و طرح شکایت در خصوص برداشت غیرمجاز از حساب بانکی اش عنوان داشت که چک بانکی را به مبلغ چهار میلیون و 200 هزار ریال صادر اما فرد یا افرادی با جعل و افزایش مبلغ چک ، اقدام به برداشت 28 میلیون ریال از حساب وی کرده اند . 

پرونده در پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ : 
با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "جعل" و به دستور شعبه هفتم دادیاری داسرای ناحیه 18 تهران ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت . 

اظهارات مالباخته  : 
مالباخته پس از حضور در پایگاه پنجم پلیس آگاهی در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : " بنده یک فقره چک به مبلغ 420 هزار تومان بابت خرید برنج به شخصی بنام آقای "رمضان . ح" دادم و ایشان نیز چک را جهت وصول در شعبه گلستان رباط کریم به همسرش داده اما در زمان وصول چک ، متوجه شدم که عوض مبلغ 420 هزار تومان ؛ مبلغ دو میلیون و 800 هزار تومان از حساب برداشت شده و من از طریق پیامک بانک متوجه این موضوع شدم .  " .

جاعل چک‌های بانکی را شناسایی کنید+ عکس
 
اظهارات رمضان و همسرش : 
"رمضان . ح" پس از حضور در پایگاه پنجم آگاهی در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : "بنده تأیید می کنم که مالباخته یک فقره چک به تاریخ 28/12/1393 به مبلغ 420 هزار تومان به بنده داده است و من نیز چک را جهت وصول به همسرم تحویل داده اما ظاهرا در داخل شعبه بانک ، شخص ناشناسی چک را از ایشان گرفته و مبلغ چک را به صورت نقدی به همسرم پرداخت کرده است " . 

در تحقیقات از همسر رمضان ، وی نیز در اظهارات خود به کارآگاهان گفت : "در ساعت 10:00 مورخه 8/12/1393، همسرم یک فقره چک متعلق به مالباخته را به من داد تا با مراجعه به بانک آنرا وصول کنم ؛ وقتی به بانک شعبه سلطان آباد رفته و در نوبت بودم ، فردی حدودا 40 ساله به بنده مراجعه و به بهانه شلوغی داخل بانک پیشنهاد کرد که چک را به وی تحویل دهم تا در حساب خودش بخواباند و به این بهانه ، مبلغ چک ( 420 هزار تومان ) را به صورت نقدی به من پرداخت نمود و بنده نیز چک را به ایشان تحویل داده و بعد از آن از هر کاری که روی چک انجام شده اطلاعی ندارم  " . 

مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با انتشار این خبر اعلام کرد : در ادامه رسیدگی به پرونده و با بررسی تصاویر دوربین های مداربسته بانکی ، تصویر فرد دریافت کننده چک شناسایی و مجددا تصویر همین شخص در زمان وصول چک مجعول ، در شعبه شعبه رجاء واقع در منطقه یافت آباد مورد شناسایی قرار گرفته است که در ادامه تحقیقات و به جهت شناسایی و دستگیری صاحب تصویر ، دستور انتشار تصویر این شخص از سوی مقام محترم قضایی صادر شده است ؛ لذا از کلیه شهروندان محترم که موفق به شناسایی صاحب تصویر شدند درخواست می شود تا هرگونه اطلاعات در خصوص هویت ، مخفیگاه و یا محل های تردد این شخص را از طریق شماره تماس 51055317 و 51055459 در اختیار کارآگاهان پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند  " . 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امیر حسین
۱۰:۴۸ ۱۱ خرداد ۱۳۹۴
عجب چهره موجهی هم داره. اون مردی که پشت سرش روی صندلی نشسته مشکوک تره.
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۸:۱۱ ۱۰ خرداد ۱۳۹۴
پس ثبت احوال وکارت ملی وشناسنامه به چه درد میخوره.
آخرین اخبار