فرمانده انتظامي استان از دستگيري يک کلاهبردار فراري با بيش از 31 ميليارد ريال کلاهبرداري طي 3 فقره در زمينه جعل اسناد خبر داد.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد، به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ عليرضا مظاهري گفت: در پي دريافت خبري مبني بر اينکه فردي با هويت معلوم اهل شهرستان مانه و سملقان در زمينه جعل مهر و اسناد مقامات قضائي ، املاک ، خودرو و زمين فعاليت مي کند ، بلافاصله موضوع به صورت ويژه در دستور کار مأموران پليس آگاهي قرار گرفت.

وی افزود: با بررسي هاي مأموران مشخص شد که متهم داراي چندين فقره سابقه کيفري بوده و تحت تعقيب پليس است و در استان هاي ديگر نيز سابقه کلاهبرداري داشته است.

وي گفت: مأموران اداره عمليات ويژه پليس آگاهي ، محل اختفاء اين کلاهبردار حرفه اي را در تهران بزرگ شناسايي و با هماهنگي مقام قضايي به تهران عزيمت و متهم را در مخفيگاهش در يک عمليات غافلگيرانه دستگير کردند و به پليس آگاهي خراسان شمالي انتقال دادند.

فرمانده انتظامي استان خاطرنشان کرد:متهم در بازجويي ها انجام شده بزه انتصابي خود را پذيرفته و به سه فقره کلاهبرداري به ارزش 31 ميليارد و 750 ميليون ريال اعتراف کرد.

سرهنگ مظاهري همچنين با اشاره به اينکه متهم در ساير استان هاي ديگر نيز کلاهبرداري کرده است ، افزود: متهم در سوابق خود داراي سابقه فرار از زندان، صدور چک بلامحل، خريد و فروش املاک با استفاده از اسناد جعلي و همچنين خارج کردن سه نفر متهم از زندان هاي شهرستان هاي بجنورد و گنبد از طريق جعل احکام قضائي را دارد.

وی خاطرنشان کرد:متهم پس از تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفي شد.

انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.