حوزه دولت در 24 ساعت گذشته رویدادهایی را پشت سر گذاشته که در زیر می‎خوانید.

به گزارش خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران، حوزه دولت در بیست و چهارساعت گذشته اخبار و رویدادهایی را پشت سر گذاشت که بخشی از آن را در زیر می خوانید.

**باشگاه خبرنگاران: الهام امین زاده در اجلاس شورای هماهنگی امور حقوقی دستگاه‌های اجرایی که در وزارت نیرو برگزار شد، گفت: به منظور حفاظت و صیانت از منابع آبی سیاست کیفری موجود در حوزه آب در حال حاضر ناچیز است که باید اصلاح شود.

**باشگاه خبرنگاران: رییس شورای عالی انقلاب فرهنگی مصوبه سیاست ها و ضوابط اجرایی آمایش آموزش عالی در عرصه سلامت را ابلاغ کرد.

**باشگاه خبرنگاران: سخنگوی دولت با تأکید بر اینکه کاستن هزینه‌های جاری در ارتباط با موضوع نفت یکی از سیاست‌های چهارگانه اقتصاد مقاومتی است تصریح کرد: در این راستا تلاش می‌کنیم اعتبارات جاری را کاهش داده و به اعتبارات عمرانی بیافزاییم و برای خروج از رکود و مهار تورم باید سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را به نحو درستی پیاده کنیم.

**باشگاه خبرنگاران: امین زاده، معاون حقوقی رییس‌جمهور با اشاره به شرایط اقلیمی جدید و بسیار خشکی که برای کشور ایجاد شده است، گفت: باید هر چه سریعتر درخصوص درخواست‌های تغییر و اصلاح قوانین حوزه آب کمیته‌ای مشترک با وزارت نیرو تشکیل دهیم چرا که آب حوزه تخصصی وزارت نیرو به حساب می‌آید

**باشگاه خبرنگاران: معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور گفت: 59 درصد مهاجرت روستاییان علت اقتصادی و شغلی دارد و مهاجرت کنندگان درآمد کافی یا شغل کافی ندارند


**باشگاه خبرنگاران: وزیر کشور گفت: دستگاه‌های اجرایی هیئت وزیرانی که از بودجه عمومی استفاده می‌کنند نباید در انتخابات دخالت کنند مشارکت در انتخابات باید جدی و باشکوه باشد.

**باشگاه خبرنگاران: معاون اول رییس جمهوری مصوبه هیات وزیران درباره آیین نامه اجرایی بند (ب) تبصره (12) قانون بودجه سال 1394 کل کشور را برای اجرا ابلاغ کرد.

**باشگاه خبرنگاران: مشاور وزیر کشور در امور روحانیت در همایش فرمانداران سراسر کشور که در سالن پیامبر اعظم وزارت کشور برگزار شد، اظهار داشت: تعامل دولت با حوزه علمیه بسیار عالی است و اکثریت حوزه نگاه مثبتی به دولت دارند.

**باشگاه خبرنگاران: فرهمندپور مشاور وزیر کشور و مدیر کل زنان و خانواده وزارت کشور در همایش فرمانداران سراسر کشور که در سالن پیامبر اعظم وزارت کشور برگزار شد، اظهار داشت: باید نمایندگان حاکمیت که دارای اختیارات و اعتبارات هستند عدالت جنسیتی را رعایت کنند تا شاخص‌های فرهنگی و آموزشی در زنان افزایش یابد.

** باشگاه خبرنگاران: فروزان‌مهر معاون توسعه وزیر کشور در همایش فرمانداران سراسر کشور که در سالن پیامبر اعظم وزارت کشور برگزار شد، اظهار داشت: با تدابیری که توسط دولت صورت گرفت، نرخ بیکاری به حدود 10.5 درصد کاهش یافت؛ اما نرخ بیکاری در بین جوانان تحصیل کرده 21.8 درصد است که باید کارگروه اشتغال استان‌ها و شهرستان‌ها در این زمینه تدابیری بیندیشند.

** باشگاه خبرنگاران: مرتضی میرباقری در دومین روز از همایش فرمانداران سراسر کشور اظهارداشت: باید تلاش کنیم میزان اعتماد و رضایت مندی مردم را افزایش دهیم، ما از نظر اعتماد سازی در وضعیت مناسبی نیستیم.


** باشگاه خبرنگاران: معاون اول رییس جمهوری مصوبه هیات وزیران درباره آیین نامه اجرایی بند (ب) تبصره (12) قانون بودجه سال 1394 کل کشور را برای اجرا ابلاغ کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار