یازدهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان در این شهرستان برگزار می شود.

مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، در حاشیه نشست صمیمی با هنرمندان و پیشکسوتان عرصه هنر و تئاتر در فرهنگسرای مهر این سازمان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان گفت:این رو یداد فرهنگی هنری بزرگ 11 سال متوالی است که با همدلی و تلاش هنرمندان و مسوولین کاشانی برگزار می شود.

مهدی نادعلی، با تقدیر و تشکر از تلاش پیشکسوتان و حمایت فعالان عرصه هنر و تئاتر کاشان در برگزاری این جشنواره افزود: فعالیت دلسوزانه هنرمندان مجرب و صادق کاشانی به ویژه "محسن خسروی" به عنوان پدر مجموعه تئاتر در این شهرستان قابل تحسین و ستایش است.

وی، با تاکید بر جایگاه رفیع هنرمندانبرجسته ملی و حضور آنها در اجرای برنامه های فرهنگی و هنری کاشان افزود: رویکرد سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان در حوزه های تخصصی به ویژه تئاتر با همت و همکاری هنرمندان این شهرستان زمینه های اجرای برنامه های فرهنگی و هنری مطلوبی را فراهم کرده است.

به گفته وی، گروه هنری تئاتر کاشان نیز با اجرای برنامه های مختلف در فرهنگ سراها و مکان های عمومی خاصه از طریق هنر تئاتر ارتباط تاثیر گذار فرهنگ سرا با خانواده ها، حضور در برنامه های مختلف و ایجاد فضایی شاد و صمیمی برای آنها را از در ترویج فرهنگ هنر تئاتر ایجاد کرده است.

مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هنرمند و گذشتگان هنرمند در این خطه گفت: کتابخانه این فرهنگسرا 10با هزار جلد کتاب در موضوع فرهنگی و هنری فضایی خاصی برای ارتقای معلومات هنری علاقه مندان فراهم کرده است.

نادعلی،در پایان، با تشکر از حمایت ها و مساعدت های شهردار کاشان گفت: پیش بینی می شود یازدهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان با پشتیبانی هنرمندان و پیشکسوتان و تلاش همه دست اندرکاران امسال نیز همچون سال های گذشته موثر ، سازنده و مطلوب برگزار شود. 


انتهای پیام/ ا

برچسب ها: جشنواره ، تئاتر ، مهر ، کاشان ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.