تکواندوکار طلایی ایران در رقابت‌های جهانی روسیه می‌گوید: در این دوره از مسابقات جهانی توانستم انتقام باخت از حریف روسم را بگیرم.

حجی زواره: از حریف روسم در مسابقات جهانی انتقام گرفتممسعود حجی زواره‌ در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران درباره کسب مدال طلای جهان در مسابقات روسیه عنوان کرد: با قرعه سختی که داشتم توانستم موفق شوم. حریفان بسیار قدرتمندی را پشت سر گذاشتم چون مسابقات جهانی سختی داشتیم که در فاصله یک سال مانده به بازی‌های المپیک ریو برگزار می‌شد و همه بازیکنان و تیم ها برای سنجش وضعیت فنی خود در آن شرکت کرده بودند.

وی ادامه داد: همه قهرمانان در این دوره از مسابقات جهانی حاضر شده بودند تا بتوانند از فرصت کسب امتیازات المپیکی بهره مند شوند و چون مسابقات به جای چهار وزن المپیکی در هشت وزن همیشگی تکواندو برگزار می‌شد، رقابت سخت تر هم شد.

وی با بیان اینکه همه کشورها با سرمایه گذاری در تکواندو به فکر سهمیه المپیک هستند، گفت: ما با تلاش زیادی که داشتیم خوشبختانه مزد زحماتمان را گرفتیم و قهرمان جهان شدیم. کادر فنی بسیار خوبی داریم که با هم هماهنگ هستند و همین موضوع موجب ارتباط بهتر آنها با تکواندوکاران می شود.

قهرمان تکواندوی جهان درباره شکست حریف روسش در نیمه نهایی مسابقات جهانی یادآور شد: در دوره  گذشته مسابقات جهانی بی تجربه بودم و پای سکو از حریف روسم باختم اما در روسیه انتقام گرفتم و توانستم این حریف را نیمه نهایی مغلوب کنم.

او بعد از کسب 120 امتیاز المپیکی در رقابت‌های جهانی تصریح کرد: قبل از مسابقات جهانی رتبه 14 رنکینگ المپیکی را داشتم اما با کسب 120 امتیاز المپیکی به رده چهارم صعود کردم. همه ورزشکاران هدفشان حضور در المپیک ریو است و من رقابت نزدیک و سختی با مهدی خدابخشی صدرنشین وزن سوم المپیکی دارم. مطمئن باشید هر ورزشکاری که بهتر باشد، موفق خواهد بود و به المپیک می‌رود.

انتهای پیام/

برچسب ها: تیم ، باشگاه ، بازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار