کرمان؛

هلاكت يك شرور مسلح در كرمان

فرمانده انتظامي استان كرمان از رديابي و انهدام باند قاچاق مواد مخدر منجر به هلاكت يك شرور مسلح و دستگيري يك تن ديگر و كشف 181 كيلو گرم مرفين خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان و بنا به اعلام پايگاه خبري پليس، سردار"حسين چناريان" گفت: پليس شهرستان كرمان با انجام يكسري اقدامات اطلاعاتي و پليسي از حمل و انتقال يك محموله مواد افيوني به داخل كشور و قصد قاچاقچيان براي رساندن ان به استان هاي مركزي، شناسايي عاملان آن در دستور كار قرار گرفت.

وي افزود: ماموران شهرستان كرمان با انجام اقدامات اطلاعاتي و پي جويي هاي پليسي ،بامداد امروز با اعزام چند تيم گشتي در محور بم- كرمان عاملان قاچاق را شناسايي كردند.

فرمانده انتظامي استان بيان كرد: پليس ضمن كنترل خودروهاي عبوري به خودروي مورد نظر دستور ايست داد كه با تير اندازي از سوي اشرار مواجه شد.

وي اظهار داشت: در اين عمليات، پليس ضمن اجراي آتش متقابل، اشرار مسلح را زمين گير كرد و در يك درگيري دو ساعته موفق شد راننده خوردو را مجروح و دستگير كردهو يك تن ديگر از اشرار مسلح را به هلاكت رساند.

سردار"چناريان" ادامه داد : در اين عمليات و در بازرسي از خودروي اشرار، 181 كيلو گرم مرفين به همراه يك قبضه سلاح ممنوعه به همراه مقاديري مهمات كشف شد.



نتهای پیام/ ا

برچسب ها: هلاکت ، شرور ، مسلح ، قاچاق ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.