همزمانی دیدار مسی و بلند قامتان ایران در یک شب بیاد ماندنی؛

رسانه ملی چشم ها را تقسیم می کند؟

پخش تمامی بازی‌های لیگ جهانی والیبال تعهدی است که مسئولان داده‌اند که این اتفاق بدون مشکل تا به حال انجام شده است ولی امسال این امر درایتی ویژه را می‌طلبد.

رسانه ملی چشم ها را تقسیم می کند؟به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ مسئولان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران متعهد شده‌اند که مسابقات لیگ جهانی را به طور مستقیم و HD پخش کنند که این اتفاق در 2 بازی نخست ایران در هفته سوم مقابل تیم ملی آمریکا بدون مشکل خاصی می‌افتد اما در ادامه تلویزیونی‌ها با چالشی بزرگ مواجه می‌شوند و آن‌هم فینال مسابقات لیگ قهرمانان اروپاست که در آن بارسلونا و یوونتوس در حساس‌ترین بازی فصل قاره سبز روز شنبه 16 خردادماه ساعت 23:15 در ورزشگاه المپیک برلین به مصاف هم می‌روند.

نمایش تیم ملی والیبال در لیگ جهانی سال قبل به قدری درخشان و افتخارآمیز بود که ورزش‌دوستان ایران حتی در نخستین ساعات بامداد هم بازی‌های والیبالیست‌ها را از دست نمی‌دادند. بدون شک این علاقمندی در رقابت‌های فصل جاری لیگ جهانی بیشتر هم می‌شود چرا که تیم ملی در گروه B با تیم‌های قدرتمند آمریکا٬ روسیه و لهستان هم گروه شده که همه این بازی‌ها می‌تواند جذابیت بالایی داشته باشد.

از سوی دیگر فوتبال‌دوستان هر ساله برای تماشای فینال لیگ قهرمانان ماه‌ها به انتظار می‌نشینند تا جدال برترین‌ تیم‌های اروپا را در بالاترین سطح فوتبال ببینند.

حال باید دید مسئولان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برای چگونگی پخش این 2 دیدار مهم چه تصمیمی می‌گیرند؟

شاید ÷خش هر دو دیدار به صورت همزمان از دو شبکه راهکار باشد اما هرچه مسی برای ما جذاب است ستاره های مادروالیبال هرکدام یک مسی جذابتر از لیونل خواهند بود

گفتنی است؛ دومین دیدار تیم‌های والیبال ایران و لهستان از سری مسابقات لیگ جهانی 2015 روز شنبه 16 خرداد ماه ساعت 22:45 در سالن اسپرت توا برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار