کتاب جامع آشنایی با بخش مرکزی شهرستان آمل چاپ می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری بخشدار مرکزی شهرستان آمل، در جمع دهیاران بخش مرکزی آمل با اشاره به اینکه بخش مرکزی آمل دارای استعدادهای فراوانی است گفت: متاسفانه هنوز استعدادهای نهفته در روستای بخش به نحوی شایسته به مردم معرفی نشده است.

نصیری افزود: این بخش به جهت داشتن اماکن تفریحی و زیارتی هنوز برای گردشگران و مسافران ناشناخته می باشد.

وی تصریح کرد: کسانی که از استعدادهای بخش در همه زمینه ها اطلاعاتی دارند به بخشداری مرکزی تحویل دهند تا پس از گردآوری چاپ و در اختیار علاقمندان قرارگیرد.

بخشدار مرکزی آمل با بیان اینکه ساختمان دهیاری هر روستا نماد اصلی است گفت: در ۱۶ روستای بخش ساختمان دهیاری در دست اجرا است و تا پایان سال ۹۴ در تمام روستاهای بخش شاهد افتتاح ۸۰ درصد ساختمان دهیاری خواهیم بود.

نصیری با اشاره به اینکه حوزه بخش مرکزی با وسعت 27 کیلومتر دارای سه دهستان است، افزود: 65 هزار نفر در 95 روستای این بخش زندگی می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه تعریض معابر در روستا ها می تواند نقش عمده ای در زیباسازی داشته باشد تصریح کرد: تاکنون در ۵۰ روستای بخش، تعریض معابر و کوچه ها صورت گرفته و این طرح در ۱۲ روستای دیگر در دست اجرا است.

بخشدار مرکزی شهرستان آمل از نصب دوربین مداربسته در 30 روستای بخش برای ارتقای امنیت اجتماعی خبر داد و گفت : کار نصب دوربین مداربسته در دیگر روستاهای بخش در حال اجرا است که تا پایان سال 94 اتمام خواهد شد.

بگفته نصیری نصب دروبین مداربسته در روستاهای بخش به عنوان الگو توسط وزارت کشور به دیگر استان های کشور ابلاغ شد.

وی با اشاره به اینکه 80 روستای این بخش دارای دهیاری مصوب هستند،افزود: در 87 روستای این بخش اجرای طرح هادی مصوب شده و تاکنون 19 روستا این طرح را به انجام رسانده‌اند و طرح هادی در 11 روستای دیگر در حال اجرا می باشد که تا پایان سال 94 به بهره‌ برداری می‌رسد.

بخشدار مرکزی شهرستان آمل با دادن هشدار به متخلفین در ساخت و سازهای غیرمجاز تصریح کرد: تیم ستاد جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز بدون هیچگونه اغماض و در چهارچوب قوانین موجود با متخفلین این بخش برخورد خواهد کرد و خوشبختانه در اجرای دستور برخورد با متخلفان همکاری دستگاه های قضایی، انتظامی و همراهی دیگر مسئولان هستیم تا بتوان بخش مرکزی را از لوث وجود متخلفین پاک کنیم.

نصیری هدف از اجرای اقدامات پیشگیرانه در خصوص ساخت و سازهای غیر قانونی را مهم دانست و با تأکید بر ضرورت ارتقای ضریب امنیت زندگی روستاییان گفت: اینگونه اقدامات قانونی با هدف جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز و فاقد استحکام بناهمچنین برخورد با متخلفان ساختمانی در قالب اعمال قوانین و مقررات صورت می گیرد.
 

انتهای پیام /گ

برچسب ها: چاپ ، کتاب ، اغماض
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.