سنندج؛

ثبت رکورد جهانی مشت زنی توسط ورزشکار کردستانی

«سید راشد حسینی»، ورزشکار کردستانی در یک اقدام بی نظیر، موفق شد رکورد مشت زنی به کیسه بوکس را در مدت 12 ساعت در جهان به نام خود ثبت کند.

به گزارش  خبرنگارباشگاه خبرنگاران سنندج، در این رویداد مهم «سید راشد حسینی» موفق شد با زدن مشت‌های متوالی به کیسه بوکس در مدت 12 ساعت، برای دومین بار یک حرکت دیگر را در ایران و جهان به نام خود ثبت کند.

رکورد مشت به کیسه بوکس توسط ورزشکار کردستانی، ساعت 18:40 روز پنج شنبه، هشتم خردادماه در سالن آزادی سنندج و با حضور مدیرکل حوزه استانداری، مدیرکل ورزش و جوانان و رئیس هیأت ورزش های همگانی استان کردستان آغاز شد و در ساعت 6:40 دقیقه بامداد روز جمعه، نهم خرداد به مدت 12 ساعت، در حضور داوران این رویداد مورد تایید واقع شد.

این ورزشکار کردستانی در آذر ماه سال 93 نیز موفق شده بود با دو دمبل پنج کیلویی و در مدت چهار ساعت و بدون خطا تعداد 10750 بار این وزنه ها را جابجا کند و این حرکت را برای نخستین بار در ایران و جهان به نام خود ثبت کند.

گفتنی است؛ حسینی برای ثبت این رکورد ملی، در مدت سه سال تمرینات سخت و با برنامه‌ای را زیر نظر مربیان و متخصصان علم ورزش انجام داده است.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.