کارشناس اقتصادی کشورمان گفت: وزیر اقتصاد در چارچوب قانون باید در راستای ساماندهی فضای بانکی از هر ابزاری که در دست دارد ، نهایت استفاده را ببرد .

نوده ای فراهانی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن با تاکید بر اینکه بازار پولی ایران از ویروس فعالیت های غیر قانونی رنج می برد ، گفت :واحد های ارزی و موسسات پولی و اعتباری غیر قانونی نباید در بستر اقتصاد کشور حیات داشته باشند.

کارشناس اقتصادی کشورمان در ادامه این مطلب تصریح کرد : بانک مرکزی به عنوان متولی امور ارزی و ریالی نباید در برابر جولان دادن این موسسات فاقد اعتبار سکوت کند ، بلکه باید در راستای هرز رفتن سرمایه های مردمی نبض حیات این موسسات را قطع کند .

نوده ای فراهانی خطاب به طیب نیا وزیر اقتصاد و امور دارایی کشور در راستای حذف موسات اعتباری غیر مجاز از صحنه اقتصاد کشور ،تصریح کرد : وزیر اقتصاد در چارچوب قانون باید در راستای ساماندهی فضای بانکی از هر ابزاری که در دست دارد ، نهایت استفاده را ببرد .

کارشناس اقتصادی کشورمان در خاتمه اظهار داشت : نظام پولی و اعتباری ایران اسلامی نیاز به یک خانه تکانی با حذف موسسات مالی و اعتباری غیر مجاز دارد.



انتهای پیام/ ا


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.