منطقه جیحون با 200 هزار تومان اجاره و شیراز جنوبی ماهانه یک میلیون و 500 هزار تومان ارزان‌ترین و گران‌ترین اجاره را از‌ آن خود کرده است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، در آستانه رسیدن فصل نقل انتقالات میزان جابه جایی‌های مستاجران افزایش یافته و همین موضوع بهانه‌ای شده برای افزایش نرخ اجاره شده است.

براساس این گزارش؛ واحدی 65 متری واقع در نیایش - کوی طور , 10 میلیون تومان ودیعه و ماهانه یک میلیون و 200 هزار تومان اجاره در آگهی‌های امروز دیده شد.

همچنین واحدی 65 متری واقع در شرق بابایی - شهرک بهشتی 20 میلیون تومان ودیعه و ماهانه 900 هزار تومان اجاره گذاشته شده است.

این گزارش می افزاید واحدی 65 متری واقع در بلوار فردوس غرب 15 میلیون تومان ودیعه و ماهانه یک میلیون و 350 هزار تومان اجاره گذاشته شده است.

در همین راستا واحدی 61 متری واقع در خیابان دماوند محدوده خاقانی، اجاره 2 ساله 40 میلیون تومان ودیعه و ماهانه 200 هزار تومان اجاره گذاشته شده است.

همچنین  واحدی 62 متری واقع در شیراز جنوبی 30 میلیون تومان ودیعه و ماهانه یک میلیون و 500 هزار تومان اجاره گذاشته شده است.

 براساس این گزارش؛ واحدی 61 متری واقع در منطقه سپه محدوده جیحون 25 میلیون تومان ودیعه و ماهانه 200 هزار تومان اجاره گذاشته شده است.

براساس این گزارش منطقه جیحون با 200 هزار تومان اجاره و شیراز جنوبی ماهانه یک میلیون و 500 هزار تومان ارزان‌ترین و گران‌ترین اجاره را از‌آن خود کرده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: مسکن ، اجاره ، رهن ، خرید ، فروش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار