معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور به منظور بازدید از مرکز توانبخشی ایثارگران کرمان و شنیدن مشکلات خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران به کرمان سفر کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان، حجت الاسلام و المسلمین شهیدی دیروز، در بدو ورود به کرمان برای غبارروبی قبور مطهر شهدای کرمان به گلزار شهدا رفت.

در ادامه معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در دیدار با نماینده ولی فقیه در کرمان با اشاره به نقش بی بدیل ائمه جمعه در استان ها گفت: امامان جمعه می توانند نقشی پدرانه در امور استان ها داشته باشند تا هر فکر و تفکری را در کنار خود قرار بدهند.

وی پس از دیدار با امام جمعه شهر کرمان از مرکز جامع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثارگران بازدید و تصریح کرد : پیشرفت بسیار خوبی در این مرکز صورت گرفته است اما باید همچنان برای تکمیل قسمت های باقیمانده این مرکز وقت و بودجه بیشتری صرف شود.

معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور هدف از سفر به کرمان را دیدار با خانواده شهدا ، جانبازان و ایثارگران کرمان عنوان کرد وافزود : این دیدارها چهره به چهره و به منظور چاره اندیشی برای حل مشکلات آنها انجام می شود.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.