امام جمعه مشهد گفت: روز جوان روز رشد و تکریم جوان است وهمه مسئولان و سیاست گذاران باید به مسائل و مشکلات جوانان توجه داشته باشند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد؛ آیت الله سید احمد علم الهدی امروز در خطبه های نماز ظهر جمعه مشهد با اشاره به این که روز جوان با سایر روزها فرق می کند افزود: در سیمای سیره حضرت علی اکبر(ع) تکریم و رشد جوان وجود دارد و جدی گرفتن جوانان اصل تکریم آنها است.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: تحقق آرمان ها بدون جدی گرفتن نقش جوانان غیر ممکن است.

امام جمعه مشهد افزود: باید در عرصه فعالیت ها و رشد علمی جامعه به جوانان کمک کنیم.

آیت الله علم الهدی گفت: در این موقعیت که مشکلات اقتصادی در کشور وجود دارد با یک مرتبه گران کردن اجناس غیر از مسئله رعایت قشر آسیب پذیر بحث مشکلات جوانان باید رعایت شود.

وی افزود: جوانانی که روزهای اول زندگی مشترک خود را با گرانی آغاز می کنند و با گرانتر شدن اجناس بر مشکلات آنها افزوده می شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به رشد جوان گفت: نمایش رشد جوانان را در 8 سال دفاع مقدس دیدیم که جوانان غیرتمند ما جان خود را سرمایه گذاری کردند و عزت برای نظام و مردم کشورمان آفریدند.

آیت الله علم الهدی افزود: این عزت در جوانان نسل سوم هم وجو دارد و این طور نیست که جوان این نسل به خاطر مشکلات اقتصادی عزت خود را از دست بدهند و این نظام را در برابر دشمن زیاده خواه ذلیل کنند.

وی گفت: دشمنان ما و استکبار جهانی که از هر نوع سرکوبی ما نا امید شده بودند اقتصاد کشورمان را مورد حمله قرار دادند و به جریان اقتصادی ایران تهاجم کردند.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.