حجت الاسلام سید حسن خمینی در دومین روز از سفر خود به استان گلستان در دیدار با ایثار گران استان گلستان افزود: ظلم کردن به مردم مانند خوبی‌ها در ذهن باقی می‌ماند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران گرگان،حجت‌الاسلام‌سید‌حسن خمینی گفت: ظلم بر افراد پایان می‌پذیرد اما آثار این ظلم باقی خواهد ماند مانند زمان دفاع مقدس که صدام حسین با حمایت استکبار بر مردم و رزمندگان ما و حتی بر ملت خودش ظلم کرد اما حالا ببینید چه سرنوشتی پیدا کرده است.

حجت الاسلام‌سید‌حسن‌خمینی افزود: فرصت خدا به افراد ظالم از مصادیق مکر الهی است و همچنین برای افزایش بار گناهان آنها و عذاب بیشتر برای ظالمان است و فریاد و دعای مظلوم از هر دعا زودتر به خدا می‌رسد.

وی اضافه کرد: مردم ایران و رزمندگان آن از خاک خویش دفاع کردند و امام خمینی را تنها نگذاشتند و همگان مشاهده کردند که زمستان سخت گذشت و رو سیاهی برای دشمنان ملت باقی ماند.

وی خاطرنشان کرد: انجام امور باید  بر اساس عقل و منطق از سوی انسان‌ها باشد و از تندروی و افراط در کارها پرهیز شود  و شهیدان ما از جمله این انسان‌هایی بودند که با عقلانیت از سرزمین خویش دفاع کردند.

وی بیان داشت: شان و منزلت شهیدان والا مقام بسیار بالاست و این سخن امام خمینی(ره) که خطاب به شهدا  بوده است که شهید نظر می‌کند به وجه‌الله بسیار سخن بزرگی است.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.