خاطره بازی با آهنگ «دوستت دارم» / درخواست گروه سون از هواداران

گروه سون برای اولین بار در تالار وزارت کشور کنسرت خود را با استقبال چشم گیر تماشاگران اجرا کرد.

خاطره بازی با آهنگ «دوستت دارم» / درخواست گروه سون از هوادارنبه گزارش خبرنگار موسیقی باشگاه خبرنگاران؛ اجرای کنسرت گروه «سون» که در دو روز 7 و 8 خرداد ماه در تالار وزارت کشور به همت موسسه آوای دوران با حضور طرفداران این گروه موسیقی که تمام ظرفیت سالن را پر کرده بودند، برگزار شد.

امیر قنادی، کیارش پوزشی و آرش قنادی به محض ورود به روی صحنه با استقبال گرمی از سوی طرفداران خود مواجه شدند و کنسرت خود را با خواندن قطعه «تو رو میخوام» شروع کردند و قطعه های دیگری چون ستاره، خواهش، یه راهی پیش روم بذار، نفس، عشق من و واست میمیرم اجرا کردند.
  
نکته جالب این کنسرت درخواست مردم برای خواندن آهنگ «دوست دارم» بود که از همان شروع سانس از گروه سون این درخواست را داشتند و آرش قنادی این قطعه را به عنوان آخرین آهنگ این کنسرت تقدیم هواداران خود کرد که با زمزمه تمام حاضران فضای جالبی را در سالن ایجاد کرد. 

حضور دو تن از عزیزان جانباز که با ويلچرهای خود در سالن حاضر بودند از چشم آرش قنادی دور نماند و این هنرمند از هواداران خود خواست به احترام حضور این دوستان ایستاده تشویقشان کنند.

گفتنی است؛ گروه سون آهنگ جدید خود را با نام «من عاشقت میشم» برای اولین بار در تالار وزارت کشور تقدیم دوستداران خود کردند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار