پیام وزیر بهداشت به جشنواره ملی فیلم و عکس سلامت در نیشابور:

"هنر" بهترین ابزار ارتقای سطح آگاهی‌های اجتماعی در زمینه بهداشت است

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پیامی به جشنواره ملی فیلم و عکس سلامت در شهرستان نیشابور تاکید کرد هنر بهترین ابزار ارتقای سطح آگاهی‌های اجتماعی در زمینه بهداشت است.

به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران به نقل از وب دا؛ در این پیام آمده است: استفاده از هنر علاوه بر این که یکی از راهبردهای کلیدی تغییر و ارتقاء فرهنگ عمومی است روشی مؤثر برای گسترش معنویت محسوب می‌شود. هنرمندان مفهوم سازانی هستند که در کارگردانی این تغییر در صحنه زندگی مردم نقشی بی بدیل ایفا می‌کنند.
 
دکتر هاشمی در ادامه این پیام آورده است: اکنون که در شهر فرهنگی و تاریخی نیشابور، نخستین جشنواره ملی فیلم و عکس سلامت که حاصل زحمات و ژرف اندیشی هنرمندان عکاس و فیلم ساز گرانقدر کشور با هدف انتقال مفاهیم علمی سلامت با زبانی ساده به عموم آحاد جامعه برگزار می‌گردد، نقطه شروعی برای تجمیع افکار و انرژی این قشر ارزشمند جامعه و اضافه نمودن آن به مجموعه نظام بهداشت و درمان کشور برای ارتقاء سطح آگاهی‌های اجتماعی محسوب می‌شود.

در خاتمه این پیام آمده است: بدین وسیله از حضور و شرکت فعال هنرمندان، فرهیختگان و تلاش وافر برگزارکنندگان این جشنواره سپاسگزاری نموده، امیدوارم به لطف خداوند در سال‌های آینده نیز شاهد رشد و فروغ مستمر جشنواره فیلم و عکس سلامت در کشور باشیم.

گفتنی است؛ نخستین جشنواره ملی فیلم و عکس سلامت امروز 7 خرداد ماه از سوی دانشکده علوم پزشکی نیشابور در شهرستان نیشابور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار