تا پایان مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا؛

ژاپن موفق‌ترین و کره جنوبی ناکام‌ترین کشور در لیگ قهرمانان آسیا

صعود هر 2 نماینده فوتبال ژاپن و حذف 3 نماینده کره جنوبی منجر به این شد که این دو کشور به ترتیب موفق‌ترین و ناکام‌ترین کشورهای حاضر در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا لقب گیرند.

ژاپن موفق‌ترین و کره جنوبی ناکام‌ترین کشور

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران در پایان مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا نمایندگان ژاپن و کره جنوبی بهترین و بدترین عملکرد را ارائه دادند.

ژاپن که با تیم‌های گامبا اوزاکا و کاشیوا رسیول به مرحله یک هشتم نهایی گام گذاشته بود با پیروزی این دو تیم مقابل حریفان کره‌ای موفق به صعود هر 2 نماینده خود به مرحله یک چهارم نهایی شد. گامبا اوزاکا در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با نتیجه 6-3 مسئول کره جنوبی را شکست داد و کاشیوارسیول هم در پایان دیدارهای رفت و برگشت با نتیجه 4-4 و قانون گل‌زده در خانه حریف توانست سوون سامسونگ کره جنوبی را از سد راه بردارد. 


اما کره جنوبی که با صعود هر چهار نماینده خود از مرحله گروهی از این لحاظ عملکردی فوق‌العاده داشت با حذف سه نماینده از مجموع نمایندگانش در مرحله یک هشتم نهایی شرایطی کاملا متفاوت را تجربه کرد. 


تیم‌های سوون سامسونگ اف سی مسئول و سئونگنام تیم‌هایی بودند که با شکست مقابل کاشیو ژاپن، گامبا اوزاکا ژاپن و گوانگ ژو اورگداندچین منجر به حذف سه نماینده کشور کره جنوبی از دور مسابقات شدند.

چونبوک موتورز تنها نماینده کره جنوبی بوده که توانست با پیروزی 2-1 در دیدارهای رفت و برگشت مقابل بیجینگ گوان چین به دور یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان باشگاه ‌های آسیا راه یابد. 


ایران با نفت تهران، عربستان با الحلال امارات باالاهلی، قطر بالخویا و چین باگونگ ژو اورگراند دیگر کشورهای حاضر در مرحله یک چهارم نهایی این مسابقات هستند. 


انتهای پیام/

 

برچسب ها: صعود ، هشتم ، قهرمانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار