مدیر عامل شرکت عمران اندیشه گفت: با توجه به سرانه‌ها و زیرساخت‌های شهری و امکانات رفاهی موجود در سطح شهر جدید اندیشه، این منطقه به عنوان یکی از الگوهای موفق در عرصه شهرسازی کشور محسوب می‌شود.

محمد آیینی، مدیر عامل شرکت عمران اندیشه، در گفت‌وگو با خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران، با اشاره به سطح مطلوب و قابل قبول سرانه‌های شهری و امکانات زیربنایی و روبنایی در شهر جدید اندیشه اظهار کرد: این منطقه در زمره شهرهای موفق و پیشرو در سطح کشور قرار دارد و وجود و تعبیه سرانه‌های خدماتی، رفاهی، تفریحی، ورزشی تجاری، مذهبی و ... مؤید نقش سازنده شرکت عمران شهر جدید به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های وزرات مسکن و شهرسازی در این موفقیت‌ها است.

وی در ادامه زیرساخت‌ها و امکانات زیربنایی و روبنایی شهر جدید اندیشه را به شرح ذیل اعلام نمود: احداث 40 واحد آموزشی با حدود 700 کلاس، 12 مجموعه ورزشی فعال در سطح شهر، احداث چهار مجموعه فرهنگی و 12 مجموعه مذهبی شامل 7 مسجد، 5 حسینیه و یک زینبیه ساخت 21 مجتمع با 3 هزار و 500 واحد تجاری، برپایی 18 واحد درمانی شامل مرکز درمانی، مرکز آمبولانس و ساختمان پزشکان احداث 76 واحد خدمات کارگاهی، صنعتی و ... از نمونه اقدامات انجام شده در جهت تأمین هرچه مطلوب‌تر امکانات شهری متناسب با جمعیت ساکن در این شهر است.

وی در ادامه عنوان کرد: فضای سبز شهری و احداث باند کندرو و تندرو و استقرار نیمکت در فواصل متعدد در سطح پیاده‌روها با هدف احترام و تأمین رضایتمندی شهروندان عملیاتی شده است که کلیه این موارد مؤید تلاش شرکت عمران اندیشه در اجرای اهداف و برنامه‌های توسعه شهری و تحقق سیاست‌های وزارت مسکن و شهرسازی در شهر جدید اندیشه است.

آیینی در ادامه تصریح کرد: بازار ایرانی – اسلامی نقش اندیشه یکی از برجسته‌ترین پروژه‌های سیاحتی، تفریحی، تجاری و مذهبی در این شهر است که نه تنها در استان تهران بلکه در سطح کشوری و فرامنطقه‌ای نمونه‌ای کم‌نظیر است که می‌تواند شهر جدید اندیشه را در آینده به یکی از قطب‌های جذب گردشگران خارجی و داخلی مبدل نماید.

مدیر عامل شرکت عمران اندیشه در پایان تأکید کرد:‌ تکمیل و بهره‌برداری از پروژه مسکن مهر در شهر جدید اندیشه از اولویت‌های مادر سالجاری محسوب می‌شود که با توجه به تدابیر و تمهیدات اتخاذ شده در نیمه اول امسال بهره‌برداری از آن نهایی خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار