در شانزدهمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی؛

انتخاب یک فرآیند آموزشی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان به عنوان فرآیند برتر کشور

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: فرایند دکتر نرجس سرگلزایی عضو هیئت علمی دانشکده پزشکی با عنوان" تلفیق آخرین دستورالعمل های کشوری نظام مراقبت بیماریهای عفونی در دوره ی mph دستیاران بیماریهای عفونی و گرمسیری" قابل تقدیر شناخته شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زاهدان.،دکتر منیژه خلیلی با اشاره به اینکه 241 فرایند به جشنواره ارسال شده که از بین این تعداد 35 فرایند برتر و فرایندهای قابل تقدیر انتخاب شد تصریح کرد: فرایند ارسالی به دبیرخانه جشنواره،از جمله فرایندهای منتخب درون دانشگاهی بوده که حداقل سه سال تحصیلی در دانشگاه اجرا و مورد ارزشیابی قرار گرفته است.

دکتر نرجس سرگلزایی صاحب این فرایند هم گفت : آموزش پزشکی پاسخگو یکی از دغدغه های فعلی بسیاری از دانشگاههای علوم پزشکی کشور است ومتناسب بودن دانش و مهارت پزشکان و متخصصان با نیازهای واقعی جامعه از اهداف مهمی است که برنامه های آموزش پزشکی پاسخگو بدنبال آن هستند.

وی افزود : در این تحقیق با هدف ارتقاء آگاهی دستیاران رشته بیماریهای عفونی و گرمسیری که بیشترین مراجعات بیماران عفونی را در آینده خواهند داشت، در ارتباط با نظام مراقبت بیماریها و تقویت سیستم گزارش دهی بیماریها کارگاه 5 روزه ای به دوره MPH این دستیاران تلفیق شد .

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.