فرماندار شهرستان چابهار؛

حضور سرمایه گذاران خارجی در منطقه شرایط را برای پیشرفت اقتصادی فراهم می کند

فرماندار شهرستان چابهار گفت: حضور سرمایه گذاران خارجی و به خصوص سرمایه گذاران و کارشناسان چینی در گواتر حاکی از آن است که شرایط و بسترهای لازم برای فعالیت اقتصادی در این منطقه آماده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زاهدان.، احمدعلی موهبتی در سفر به منطقه گواتر و بازدید از مزارع پرورش میگو گفت: مسوولان شیلات بویژه فعالان در حال تولید و پرورش میگو توانستند بیش از 210 تن میگو را در سال 1393 تولید کنند و هم اینک نیز در حال پرورش میگو هستند.

 وی ادامه داد: سرمایه گذاری های انجام شده در این منطقه برای تولید و اشتغال انجام شده است و بر همین اساس از همه سرمایه گذارانی که در دهه 70 در این منطقه سرمایه گذاری کرده اند انتظار می رود با حضور مجددا فعالیت اقتصادی را آغاز کنند.

فرماندار شهرستان چابهار تصریح کرد: هم اینک در سطح استان از جمله این شهرستان بسیاری از زمین هایی که به نهادها، سازمان ها و یا افراد شخصی و بخش خصوصی برای پروژه ای معین و مشخصی واگذار شده و در سال های گذشته اقدامات عملی و قانونی برای ساخت و ساز و فعالیت را انجام نداده اند، حکم خلع ید صادر شده است.

موهبتی خاطر نشان کرد: اولویت مدیریتی بر این است که سرمایه گذاران به عنوان ذی نفعان اصلی از پروژه های خود فعالانه در بخش مربوطه از جمله پرورش میگو استفاده کنند و حتی اگر خود نیز مستقیما نمی توانند حضور یابند شرایط را برای اجاره دادن و فعالیت مجددا سرمایه های ملی فراهم آورند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.